Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31797031
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Fungerer sikkert den, men tror du gjør deg en stor bjørnetjeneste.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 fungerer sikkert flott! men du gjør deg nokk en bjørnetjeneste...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Nei, men hadde tenkt til å kjøpe den da babyen min ikke ville sove uten at jeg trilla vogna frem og tilbake..tror ikke du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å kjøpe den. Gutten min slutta iallefall plutselig med å måtte vugges til søvn i vogn da han bare ble litt større, er jo bedre at en maskin gjør det enn at du må stå der en halvtime å vugge Den er jo kjempe billig husker den kosta ca 1500 kr når jeg så på den så derfor kjøpte jeg den ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 ja.. får heller stå og vuggeselv , er det som er litt av sjarmen med barn ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå