Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 dette er første mnd vi prøver å bli gravide, men sluttet på pillen i august og hadde da mensen 2 ganger etter det med 25 dager fra siste dag i mens til første dag neset mens begge gangene. Så etter mine kalkulasjoner skulle den vært her for 1 uke siden, men den er ikke kommet. Kan det være fordi jeg tenker så mye på det??? Skal ta en test i mrgen, tok en test 3 dager før jeg skulle ha mens, men den var negativ Noen som har opplevd det samme?? Er nesten redd for å ta en test i tilfelle jeg er helt kokko og psyker ut mensen!!!
Hufsla Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Ja, det kan den. Siden du har gått på pillen kan det også være at kroppen din ikke har kommet helt i balanse enda. Men det kan jo også re at du faktisk er gravid allerede:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 ja, det kan den har opplevd at den ikke som pga av mye stress om å bli gravid.. så snart jeg begynnte å slappe av å ikke tenke på å lage barn, bare å sex, så kom mensen tilbake å så ble jeg gravid
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Det er fult mulig, opptil flere uker har jeg opplevd!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Har hatt mens 2 ganger etter pille slutt......så jeg håpet dere skulle si NEI det kan den ikke:)ha ha:) Ja,ja......får ta test i morgen og håpe jeg ikke blir skuffet altså...... HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Negativ test og fortsatt ingen mens.....merkelig....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Når du skal regne ut syklusen din skal du regne fra første dag til første dag, bare så du vet det. Siden man noen ganger kan blø i 4 dager og andre ganger i 7 dager skal man regne syklusen fra første dag man blør til første dag man blør. Mensen kan være uregelmessig en stund etter pilleslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå