Gå til innhold

Lyst til å vinne en ring? Da må du se her. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipser like så godt her inne, for det er en del av dere som godt kan trenge en liten oppmuntring i hverdagen, vet jeg. Jeg har lagt ut flere steder også, så ingen trenger å vøre redd for at å delta er som å røpe seg selv som dibber. Vet enkelte er redd for det. ;p Bli med da vel, om premien er noe for deg. :)

http://hildegirlswords.blogspot.com/2011/11/giveawaybloggkonkurranse-jeg-gir-vekk.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe virus eller bugs på siden din? Jeg fikk opp en boks er det står:

"Nettstedet http://www.opplystemuslimer.no ber om brukernavn og passord. Nettstedet sier: «Website deactivated, password required / Websider deaktivert, passord kreves»"

Fikk ikke klikket den bort og måtte restarte maskinen.

Skrevet

Ingen burde vell gå inn der da i såfall..!

Skrevet

Hæ? Nå tuller du fælt! Det har vært flere inne på siden min før og etter deg og det har jeg aldri hørt. Har heller ikke det problemet selv hverken på denne eller to andre pcer. Jeg er ikke en opplyst muslim heller. Jeg tror du tuller, eller så fikk du det ikke fra meg. :)

Skrevet

Jeg gikk inn der nå og det gikk helt fint :) Synd jeg ikke bruker andre ringer enn gifteringen og diamantringen jeg fikk av mannen til jul så gidder ikke delta :P

Skrevet

Det er andre der inne akkurat nå. Ingen problemer der. Virusfritt og ikke noen popups.

Skrevet

Delta likevel. Du kan alltids gi det som del av en venninnegave eller noe. :)

Skrevet

Jeg tuller ikke. Boksen kom opp på din side og jeg fikk ikke klikket den bort.

Er ikke sikkert det er siden din som er opphavet da, men den kom iallfall opp når jeg kom inn på siden din.

Jeg har renset hele maskinen min, men tør ikke prøve meg på siden din igjen for å sjekke.

Skrevet

Dytter denne siden ingen tydeligvis turte å delta. Kanskje noen vil i dag. :)

Skrevet

nettopp vært der inne jeg og det gikk så bra så :)

er heller ingen ringperson, men man kan da gi den vekk i gave til noen som er det.

Ha en fortsatt fin dag

Skrevet

Det er likevel lov å være med. Kan jo gi den bort, enten som del av julegave, eller om så bare helt uten spesiell anledning til noen du liker.

Skrevet

Jeg også opp det muslim greine, og nei det er ikke tull.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...