Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei får ikke til å bruke veilederen til NAV...noen her som kan hjelpe? Har 4 barn mellom 2 og 14 år, jeg har inntekt på ca 120 000 og bf 650 000 vi skal ha delt omsorg der jeg har dem 60% og han 40%. Har jeg rett på overgangsstønad og hva blir bidraget? De 2 minste på 2 og 4 år er 50 % i bhg.. Har eg rett til barnetilsyn stønad?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Bidragsveilederen på nav.no funker bare på utregning av ett barn. Får å riktig utregning av fire barn må du sende inn søknad til nav.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Du regner ut for ett barn i gangen, og legger sammen. Men cluet her er på siste siden i den kalkulatoren, der bidragssummen står for det ene barnet. Der finner du en link til "beregningsgrunnlag for bidrag" eller noe sånt. Det står rett under bidragssummen. Der finner du bidragsevnen til bidragsyter, og samlet bidrag kan aldri samlet overstige den summen Og får du samlet bidrag over den summen, så blir bidragsevnen en god pekepinn på hva du får i bidrag for alle barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå