Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 jeg går på dagpenger. jeg skal ha et kurs. men har aldri fått noen dato, blir bare utsatt mer og mer for hver gang jeg ringer. nå er saken det at jeg har fått tilbud om og jobbe i 3 uker før jul på en vikar jobb jeg har. men takker jeg ja til og jobbe fulle dager så sier nav at jeg kan miste pengene mine. noe jeg ikke vil. jeg får aldri noen dato for kurset og vet at kurset blir i desember om noen kan ringe meg snart med en dato. jeg er redd for og miste pengene mine hos nav, men sier jeg nei til jobb mister jeg pengene fordet. føler jeg uansett taper på dette. beklager om dette er vanskelig og forstå...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Du taper jo ikke penger på å jobbe. Du vil da få lønn for å jobbe, og så når vikariatet er over, så går du tilbake til dagpenger....... Hvem holder kurset? Kan du kontakte dem direkte? Det går an å gjøre noe selv, vettu
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 jeg vet ikke når kurset er,. nav skal betale det. har ikke penger til og dekke det selv. jeg ringer nav og dukker opp der for og få et svar. så alt er det nav som styrer.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Når du sender meldekort, så skriver du bare de dagene du har jobbet, og får lønn på disse dagene, men ikke dagpenger. Du må jobbe i 6 eller 8 uker for å miste retten på dagpenger, så du kan fint ta det vikariatet på 3uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå