Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Vanlig å få spørsmål om man vill bli sterilisert etter endt graviditet bare fordi dette blir min 4:de? Vart skikkelig satt ut. Synes det nesten var litt frekt spurt. Kjenner at det rekker godt med de her jeg fått nå etter siste kommer ut nå i januar. En god stund ihvertfall.. Men å snipp snapp å ALDRI kunne få barn igjen? nei takk. Har aldri gitt antydning til at jeg ALDRI mer vill ha noe mer barn. Er det bare for at dette blir 4 ,og at det skulle regnes som veldig mange barn? Er tross alt "bare" 29år gammel. Synes det høres helt vilt ut at jeg skulle ville være sterilisert i før jeg engang blitt tredve! . Fikk ikke det spørsmålet når jeg gikk med noen av dem andre. Så lurer egentlig bare på om det er mange andre som vart med om å bli spurt dette?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg har ikke blitt spurt, men så har bare jeg 2 barn. Men jeg syns ikke at det var frekt å spørre om. Det var et helt vanlig spørsmål. Jeg hadde seriøst vurdert å gjøre det selv dersom jeg hadde hatt 4 barn.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Ja frekt vil jeg si men jeg venter mitt 5 barn og vil ikkje kutte trådene her. Man veit ikkje kva som skjer i framtiden. Men fikk meg ein på tryne for 10 år siden. Mistet eit barn og fikk heilt nøya etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå