Anette_23 Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 er i uke 38, og i dag har jeg vært ekstremt kvalm, kastet opp og hatt masse sure oppstøt i natt og i dag tidlig. Noen som dette har vært starten på fødsel hos? Datteren min på 3 kom to uker før tiden så krysser alt jeg har for at dette kanskje kan være starten på noe:P:)
annek89 Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Hei! Jeg har vært sånn siden ca uke 33 jeg.... er 37 + 5 i dag...Jordmor spurte meg også om jeg hadde begynnt å bli kvalm og det har jeg, så tror det er ganske normalt. Kaster opp mer jo værre oppstøtene er... Det er ikke så god plass der inne lengre =) Men om det kan være starten på fødsel har jeg aldri hørt noe om....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Tror ikke dette er et tegn på en forestående fødsel... Aldri hørt om det ihvertfall =) =)
Anette_23 Skrevet 18. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2011 var hos jordmor i går og det kunne visst være det. men har ikke født enda så. er fortsatt litt kvalm så får sjå.. Man vet ikke noe angående fødsler er jo så inviduelt fra person til person har jeg funnet ut;)
Fgf februar 12 Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Jeg vet om flere der fødselen startet med kvalme og oppkast, vi har ulike kropper og ulike måter å reagere på....... Lykke til, gleder meg til jeg er så nærme fødsel, eller kanskje mest til den er overstått, men akkurat over i tredje tri.......lenge igjen
mamsen11 Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Hei, det sies jo at kroppen kan forberede seg slik naturlig innfor fødsel, altså en innebygd klyster i kroppen.. men man vet aldri... kan jo være noe som går og Skal ikke si noe selv, brakk meg selv på morran idag... er også i uke 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå