Gå til innhold

Kvalme og oppkast kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 38, og i dag har jeg vært ekstremt kvalm, kastet opp og hatt masse sure oppstøt i natt og i dag tidlig.

Noen som dette har vært starten på fødsel hos?

Datteren min på 3 kom to uker før tiden så krysser alt jeg har for at dette kanskje kan være starten på noe:P:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har vært sånn siden ca uke 33 jeg.... er 37 + 5 i dag...Jordmor spurte meg også om jeg hadde begynnt å bli kvalm og det har jeg, så tror det er ganske normalt. Kaster opp mer jo værre oppstøtene er... Det er ikke så god plass der inne lengre =)

Men om det kan være starten på fødsel har jeg aldri hørt noe om....

Skrevet

Tror ikke dette er et tegn på en forestående fødsel... Aldri hørt om det ihvertfall =) =)

Skrevet

var hos jordmor i går og det kunne visst være det. men har ikke født enda så.:) er fortsatt litt kvalm så får sjå..:P Man vet ikke noe angående fødsler er jo så inviduelt fra person til person har jeg funnet ut;)

Skrevet

Jeg vet om flere der fødselen startet med kvalme og oppkast, vi har ulike kropper og ulike måter å reagere på....... Lykke til, gleder meg til jeg er så nærme fødsel, eller kanskje mest til den er overstått, men akkurat over i tredje tri.......lenge igjen

Skrevet

Hei,

det sies jo at kroppen kan forberede seg slik naturlig innfor fødsel, altså en innebygd klyster i kroppen.. men man vet aldri... kan jo være noe som går og :)

Skal ikke si noe selv, brakk meg selv på morran idag... er også i uke 38.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...