Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Heisann.. jeg er forkjølet. å hver gang jeg er forkjølet så har jeg ett stort problem. For dette holder mannen min våken på nettene. Jeg stønner hele tiden. Å av og til våkner jeg selv av det. Er ikke slik nytelse stønning, men det er som om jeg kremte å deretter ett stønn. off vanskelig å si. men er det andre som har det slikt???? Skikkelig flaut og plagsomt!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Ja mannen min gjør også dette i perioder.. Aner ikke hvorfor, men det er litt irriterende for meg som ikke får sove da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå