Gå til innhold

hvem er sjefen i deres hus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen har delt lederskap, vi tar hensyn til hverandre...

Skrevet

Det er kun èn voksen i huset, så det blir meg:) men barna får lov til å være med å bestemme også innen rimelige grenser:):)

Skrevet

Babyen, så meg, så mannen min :)

Skrevet

Ingen, vi kjører demokrati her. Men jeg og mannen har vetorett på enkelte områder. Og vi er to voksne, tre store barn og en håndfull husdyr.

Skrevet

Mannen/pappan er øverste sjefen i huset.

Mens jeg er mannen i huset (gjør "manne-tingene")

Skrevet

Ingen sjefer over noen her. Vi sammarbeider som en kjærlig familie. Rett og slett!

Skrevet

En god blanding, kommer helt an på hva som skal bestemmes. Jeg og mannen tar selvsagt hovedbelutningene, men tar hensyn til barna. Av meg og mannen er vi forskjellige type sjefer her i huset. Hvert vårt hovedområde kan man si ;) Han er nok personalsjefen, mens jeg er koordinatoren.

Skrevet

For øyeblikket er det babyen. Bortsett fra han er det meg og mannen. Mest meg. ;-)

Skrevet

Vi bestemmer om trendt like mye, men gidder ikke å bestemme bare for å bestemme. Vi er voksne, vi må kunne ta valgene selv. Om han vil ha en kompis på besøk så er det greit, men skulle det ikke være greit...Så får han jo selvfølgelig grunnen hvorfor...Men ikke dårlige grunner da, f.eks at jeg ikke orker besøk. Da tar jeg istedet maskinen inn på rommet om jeg vil ha fred. Pluss han overdriver jo ikke akkurat med besøk da. Ikke er det hver dag heller. Vi må jo få lov til å føle oss voksne, har jo tross-alt flyttet hjemme fra fra både mor og far!

Men alt i alt, så det vell barnet som blir litt sjef på grunn av viktige behov som vi må tilpasse oss til :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg er sirkusdirektøren, hun er tryllepiken og katten er klovnen

Skrevet

Meg OG mannen... Vi er like mye sjef begge to =) Skulle bare mangle =) =)

Skrevet

Bikkja, men det kommer en ny sjef i juni...

Neida, vi har ganske god fordeling her i huset.

Skrevet

Jeg later som vi har demokrati mellom meg om mannen. Men innerst inne vet vi nok begge to at det er meg! Men så er jeg ganske smart også da, så det er nok best at jeg har siste ordet... He, he! :-)

Skrevet

Mannen er familiens overhodet.

Mens jeg er dronningen hjemme.

Skrevet

Hm, hvis jeg må si noen, må det nok bli meg. ;) Men jeg er ike typen som overkjører mannen min eller noe slikt, vi blir stort sett enige om det meste. :)

Skrevet

meg,. prøver og ha med mannen på og bestemme men han melder seg ut.

Skrevet

Jeg, for jeg er alene med barn ;) Barna har ikke så mye stemmerett som meg, men blir da hørt om det er noe som gjelder dem :)

De er skolebarn, så derfor blir de med i f eks å bestemme litt hvor ferien går. Men det er jeg som til syvende og sist tar avgjørelsene, for det er jeg som er voksen og har oversikten over økonomi og alt det der.

Skrevet

Hmmmm......mange solidariske demokratiske hjem her ser jeg!

Skulle gjerne sagt det samme selv, og jeg syns ikke selv jeg er noen diktator. Men rett skal være rett......når det kommer til det daglige....er det vel meg som styrer skuta :P

I blant benytter jeg meg av veto også.....selv om jeg har verdens beste mann som også setter ned foten i blant, må jeg jo si at jeg skulle ønske han var like effektiv og rask til multitasking som meg ;-)

Skrevet

jeg og mannen er vel ganske likestillte dær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...