Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Har dere noen nett sider dere vil anbefale? Gjerne nettsider hvor man kan få faktura. Bukker og neier og takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg har handlet litt herfra, veldig fornøyd og du kan velge om du vil ha faktura eller betale med kort.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Glemte linken ja http://www.velkommen.org/
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Tja...vet ikke om du skal ha f.eks bøker, men jeg handla bok på nett igår, fra tanum.no og derfra kan du få faktura. Ellers har platekompaniet fri frakt så lenge bestillinga inneholder bøker
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 i år har jeg bestilt bøker til alle under 10år fra bokkilden.no. Var salg så ble billige, men fine gaver.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Der får man også faktura om man vil.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 www.familiebutikken.no www.cdon.no www.xxl.no www.bokklubben.no www.ellos.no www.hm.com www.hildeheimdal.no Disse sender ihvertfall faktura. Og akkurat nå tilbyr mange av de at man kan utsette betalingen til Februar.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Heisann Takk for tipset:) Viste ikke at cdon.no hadde andre varer også Takk, for hjelpen damer. Tar gjerne i mot flere tips. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå