Gå til innhold

ja, ja...Da ble det ikke Versace på meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lagt kjolen i handlekurv, rett til shoppingbag og trykket på betal/godkjenn. Og der ble jeg avbrutt av "for stor tilgang på nettet":....Prøvde og legge en herreskjorte i kassen tidligere, men den var allerede utsolgt, så det gikk ikke..Kjolen var altså tilgjengelig helt frem til nettet ble brutt ved min bekreftelse ble trykket OK altså..

Kjipt. Men vil jo si at det er hipp som happ hvem som får kjøpt og ikke kjøpt da........

Hva har dere gått glipp av/(fått tak i? Ikke den beste kolleksjonen deres vil jeg si, men den lille røde var fin:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes tingene var verken fine eller spesielt interessante. Og jeg bruker IKKE oppunder 2000 kroner på en kjole.. synes det er fullstendig galskap!

Skrevet

Det var den røde til 699...Likte to av de sorte også, men de kunne ikke vaskes, og det var 1299 for de, så valget var enkelt:o)

Skrevet

Har lyst på den lille røde med kappe, og en liten svart med korte ermer. Men har ikke giddet å stresse med det.

Er jo alltid umulig å komme inn på nettsiden, og er bare en butikk i Bergen som selger kolleksjonen. Synes det er skikkelig dårlig. Klagde på akkurat det ifjor og svaret jeg fikk var at det varierte fra gang til gang hvilken butikker som fikk selge. Bombe at det er akkurat de samme butikkene iår som den gang som får selge....over hele landet.

Men fulgte med på nettet de neste dagene og det jeg vil he dukket opp som avbestilling/retur.

Skrevet

Jeg er enig med hun over her.. ikke mye fint og altfor dyrt! Er ikke noe bedre kvalitet enn vanlig hogm..

Dessuten kommer det til å florere av wannabe hollywood fruer, i akkurat disse klærne!

Skrevet

Kanskje du skal være glad for det. Når det er så mange som kjøper kolleksjonens dems så er det ikke så spennende lenger. Tenk deg det hvis du skal på julebord f.eks også kommer det 4-5 damer med samme kjolen. He,he,he hvor flau er ikke det liksom.

Ellers så synes jeg personlig at ikke kolleksjonens dems er noe fine heller.

Skrevet

Hi her :o) Jeg bor lang unna noen butikk som selger de, og så vrient det er og få tak i de på nett, så tviler jeg på at noen i min bekjentskapskrets får tak i noe herifra :o)

Og enig i at mye var skikkelig jalla, men den rød var stilig, og rødt på juleaften er et must :o) Men den jeg kjøpte i fjor liker jeg ikke så veldig godt.......Lenger......Og de to sorte var VELDIG stilg, men over 1000kroner og IKKE er vaskbar når man har barn i hjemmet..No way !!! Nesten garnatert at man må rense etter hvert bruk, iallefall hjemme hos oss:o)

Skrevet

Det innlegget til 10:30 kommer etter hver eneste kolleksjon.

Jeg har plagg fra flere andre kolleksjoner og har enda ALDRI dumpet borti noen med like plagg. Hverken når jeg her hatt de plaggene på meg eller ellers.

Det er ikke så mange av hvert plagg, så sjansen er mindre å se de på noen andre enn hvis du kjøper en helt vanlig kjole på H&M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...