Gå til innhold

Noen med Brio Happy her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker litt på denne vognen her... Jeg synes den er så fin:) Jeg har lyst på en firehjuling da jeg bor på landet og kommer til å gå mye til og fra butikken da mannen har bilen på jobb i ukedagene:)

Er dere fornøyde med den? Er den tung? liten sammenlagt? Og hvordan er baggen i str? Jeg får jo en sommerbaby og jeg vil jo gjerne kunne bruke baggen litt utover høsten/tidlig vinter:)

Mange spørsmål dette her, takk for at dere tok dere tid til å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme!

Når har du termin?? Jeg har termin 24 Juni :-)

Skrevet

Jeg har termin den 26 Juni;)

Takk for linken!:) Bare så dumt at innleggene var så gamle...

Skrevet

10:43 igjen...

Ja, jeg vet... Men se litt på brio sine hjemmesider da..

Da er vi begge i uke 8? :-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre!:)

Ja, det er vi! 8+4 er jeg vel.... Litt tidlig å snike på vogn men;)

Bor du på landet du og eller?:)

Skrevet

Jeg har den og er veldig fornøyd. Den er ikke tung. Lett å manøvrere. Ikke av de minste sammenlagt, men du kan velge om du slår den den med toppen av eller på. Jeg fikk januarbarn og gikk over til sportsdelen da sønnen min var ca 5 mnd. Han er lang. Hadde nok ikke fått en stor vinterpose oppi der med han, men det gikk fint med en babydunpose de første månedene. Ellers kan ryggen på sportsdelen legges helt ned, og vogna blir lun og fin med pose og fottrekk på sportsdelen og.

Skrevet

Jeg har brukt denne i halvannet år. Helt siden babyen min kom i begynnelsen av mai 2010. Har ikke bil, så har ikke mye erfaring med den inn og ut av bil. Men den er i alle fall lett å legge sammen og ikke særlig tung å løfte.

Har reist mye og har bare brukt plasten man får av flyselskapene som "beskyttelse". Har også sendt uten beskyttelse. Vognen har tålt dette, så jeg oppfatter den som solid.

Du vil antagelig uansett ikke bruke bagen mer enn fem-seks måneder. Da vil babyen opp å se. Da skifter du til sportsdelen. Jeg skiftet ved seks måneder og mitt barn har alltid lagt øverst på høydegrafen på percentilskjemaet. Da hadde han ennå litt å gå på. Så bagen holder lenge rent lengdemessig.

Jeg synes det er tryggest med firhjuling og opplever den som stø og enkel å komme frem med på snø også. Bor i by. Har sett mange trehjulinger og vogner med små hjul foran som sliter i snøen. De kjører seg lett fast, ser det ut som. Jeg valgte bort lufthjul, fordi jeg er så lite praktisk av meg og vet jeg ville blitt frustrert ved punktering. Men tror lufthjul er å anbefale om du ikke synes lapping er py.

Stor plass til varer under vognen i en kurv som er smart utformet.

Er et stort pluss at sportsdelen kan snus begge veier, jeg liker å ha kontakt med barnet på turer. Kan snakke sammen om det vi ser. Har tro på at dette gir også gir trygghet til barnet, at det kan sikre seg i utrygge situasjoner ved å søke blikkontakt med den som triller.

Ulempe: Regntrekket er sort med åpning foran kalesjen. Jeg hadde fretrukket heldekkende gjennomsiktig plast. Da hadde barnet hatt bedre utsikt i regn og vært mer beskyttet samtidig. Mitt barn insisterer i alle fall ofte på å henge ut av åpningen . Skulle også ønske festet for fottrekket mot kalesjen var noe annet enn borrelås. Borrelåssystemet er genialt, men det holder ikke til fottrekket når barnet sparker i det.

Alt i alt er jeg superfornøyd med vognen, ville valgt den samme om igjen. Godt valg!

Skrevet

Jeg har den.

Brukte den lenge til jenta mi, hun sov i den lenge... Tror bagen er 75 cm lang inni. Nå er hun litt over to år og sover i sittedelen. Den har full liggestilling og er lun og god med en voksipose oppi.

Selene er litt korte på dem, ikke beregnet for så store barn virker det som. Men vi brukte dem som 3 punkts og ikke 5 punkts, da gikk det.

Venter en ny baby i mai, og kommer ikke til å se etter noen ny vogn.

kke sånn kjempelett å løfte på, selv om den er lettere enn de fleste kompakte firehjulinger. tror den er 16 kilo.

VELDIG lett å trille, og har gode fjeringer.

Jeg har Eva-hjul på min (punkteringsfrie) og er kjempefornøyd med dem.

Eneste problemet har vært i kjempekram snø, for da kladder det skikkelig!

Sammenlagt blir den ganske liten, når jeg la den sidelengs fikk jeg plass til den i min lille citroen saxo. Og disse bilene har SMÅ bagasjerom!

Regntrekket må du uansett kjøpe utenom, så jeg har valgt et annet enn det orginale og er kjempefornøyd.

Myggnett må også kjøpes utenom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...