Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Vi har prøvd i 5 mnd med å få barn, har to fra før av og denne gangen tar det tydligvis tid:( Men denne mnd har vi virkleig satset alt hehe, og vi har stått på som bare det. Jeg fikk mensen 10.10 og har den ca en uke. Nå har jeg ikke fått mensen ennå, og lurer på om jeg kan være det. Men siden jeg alltid har brukt spiral, har jeg ikke tenkte så nøye på når jeg får mensen. Så det jeg lurte på er om noen kan regne ut for meg når jeg skal ha mensen denne mnd:) Håper noen kan hjelpe:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Det normale er jo en syklus med 28 dager mellom mens, men det er store individuelle forskjeller her. Så uten å vite om du har en syklus på 24 dager eller 32 dager er det umulig for oss å vite om du er forsinket... Men du burde kunne ta en test nå om siste mens var 10.oktober.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg bruker å få den på samme tid, så da burde jeg fått den 10 november, stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Om du har en 28 dagers syklus kommer mensen hver fjerde uke og da skulle du hatt den 7.november. Om du pleier gå 31 dager mellom hver gang skulle du hatt den 10.nov.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Så det vil jo egentlig si at uansett hvilken syklus jeg går i, så burde jeg ha hatt mensen da? Syns det kjenners som jeg har litt mensmurringer i dag, så da kommer vel sikker mensen nå Eller kan man ha det, selv om man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Ja, man kan kjenne mensmurringer selv om man er gravid, er jo mye som skjer der nede da også Om det er mensen som er på vei, eller du som er gravid er det vel bare en test som kan fortelle deg....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Er man fruktbar og har man sex ute prevensjon kan man alltid bli gravid. Beste måte å finne ute er ved å ta en test. Vi her har ingen mulighet til å vite om du er gravid eller om mensen bare er forsinket av andre grunnen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Det forstår jeg veldig godt, og jeg vet at man kan bli gravid hvis man ikke bruker prevasjon. Det jeg hadde spørsmål rundt, var dette med syklusen!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Jeg hadde mensmurringer i begynnelsen av begge mine svangerskap. Cirka 5-10 dager etter at jeg skulle hatt mens. Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt på apoteket og kjøpt meg en Clearbluetest med ukeindikator. Fort som fy! :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 kan du ikke bare ta en test? er så lei de kan jeg være gravid innleggene....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Kan du ikke la være å lese de da? Det er mange tråder som ikke er så spennende for alle. Men man må få lov til å poste det man vil. HI: Ta en test ja Jeg hadde kjempe mensmurringer i begynnelsen. Var på toalettet flere ganger, for var sikker på at nå kom mensen. Hadde testet positivt da, men klarte ikke helt å tro på det Lykke til! Snart 3 barnsmor du da
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #12 Skrevet 18. november 2011 Tusen takk for svar:) Skal ta en test i morgentidlig tenkte jeg hihi. Joda jeg kan ta en test, og beklager virkelig at jeg irriterte noen med dette innlegget. Men det var akkurat dette jeg lurte på nå, og da spurte jeg. Er ikke alt jeg er int. i her inne heller, men lar meg ikke irritere av den grunnen. Mennesker er forskjellig vet du;) Grunnen til at jeg ville lufte det litt her er fordi jeg blir så utrolig skuffet hver eneste gang jeg har tatt en test og den viser at jeg ikke er gravid... Da syns jeg det er fint å høre hva andre har erfaring med osv, og vil vente så lenge som mulig får jeg sjekker;) Var bare det!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #13 Skrevet 18. november 2011 mhm, men når du setter "kan jeg være gravid"... som overskrift, det høres så dumt ut, selvfølgelig kan du være gravid, men er bare en test som kan svare deg på det, og uansett kan du legge ut dette på spør jordmødrene ikke spør anonymene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå