Gå til innhold

Sexliv og samsoving...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrert, frustrert, FRUSTRERT!!!

Har en baby på 5,5 mnd og vi samsover med ham. Han har vanskelig for å sove om kveldene og er ofte våken. Skikkelig skjør på lyder og bevegelser og våkner av den minste ting! Så han puppes i søvn, og jeg legger meg i 9 tida når han, for også å få sove litt selv, for det blir det lite av!

På dagtid har han små dubber på en 30-40 min og like skjør på lyder.

Sex... Hva var nå det igjen??? Har ikke hatt sex siden fødselen!!!!

Herregud, hva kan vi gjøre?! Blir sprø snart! Og stakkars mannen min!!!!.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babycall i vognen og la han sove utenfor på terassen?

Skrevet

Legg babyen i seng/madrass ved siden av dere?

Skrevet

Det er da bare å flytte ungen på eget rom? Særlig hvis han er så var på lyder.. da vil alle sove bedre..

Skrevet

Sprinkelseng inntil deres seng og stille sex ;)

Skrevet

Venn han til å sove i egen seng. Han vil vel også sove bedre i egen seng hvis han blir så forstyrret av lyder? Vi hadde ikke noe sexliv å snakke om før ett drøyt år. Første gang fem måneder etter fødsel. Dette var i hovedsak pga mitt ødelagte underliv, men lite søvn gjorde det ikke bedre. Rådet er vel å holde ut...?

Skrevet

Har dere ikke andre rom i huset? Vi greier hvertfall ha sex andre steder enn i senga, men jeg vet ikke med dere...

Skrevet

Hvis hun legger seg kl ni med ungen, og ungen ellers sover 40-50 minutter, så er det jo ikke bare å pule i ett annen rom. Sex under stress, er vel ikke det man drømmer om første gang etter fødsel.

Skrevet

Kjøkken, sture, bad? Finnes flere steder å ha sex enn kun i senga;) Ellers ville jeg i hvertfall plassert ungen i sprinkelsenga. Unge i samme seng er ikke ideelt med sex..

Skrevet

Dere må rett og slett a kneika. Han er tydeligvis vant til å sove når det er stille. Dette er helt ulogisk at dere klarer å opprettholde, så dere kan like greit lage litt lyd når han sover. Støvsug f eks.

Skrevet

Dere legger dere vel ikke når babyen legger seg? På tide å kutte ut den vanen i alle fall! Få mannen til å komme og vekke deg om du har sovnet sammen med babyen.

Prøv å ha sex andre steder enn i senga og ha med dere en babycall.

Vi har en madrass på stuegulvet. Unnskyldningen er at det er en herjemadrass for jentungen (og det er det jo!)

Men etter leggetid sååååå :-D

Når dere skal finne tilbake til sexlivet etter fødsel så er det best å ha god tid uten tidsfrist (ala 40 min til ungen våkner, KJAPPIS!!!) Kjappisene kommer senere. Nærhet og kos er viktigere nå for å komme skikkelig i gang igjen! :-)

Skrevet

Nå er ungen såpass stor at dere kan ta en tredagers med å venne han på å sove i sin egen seng! når det er gjort vil det bli mye bedre for dere! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...