Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Syns at Guri Solberg (Idol-programleder) er veldig fin på håret nå!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Skal du klippe deg slik om jeg sier det? Helt seriøst har jeg aldri forstått det der med å klippe seg slik som andre ser ut, for den ene med èn frisyre kan se smashing ut, mens en med samme klipp ser ut som et takras. Klipp deg slik som passer deg og din personlighet.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Enig med begge over. Guri er kjempe flott på håret. Men jeg ville aldri kledd det. Hvor fin en frisyre er avhenger om den passer personen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Det er mange forskjellige. En jeg vet er skikkelig tøff med veldig kort hår, en annen er nydelig med langt hår. Det kommer helt an på hvordan man bærer og kler frisyren. Men i utgangspunktet elsker jeg litt kort, bustete hår. Som nr 2 her. Men selv klarer jeg aldri å få håret bustete fint. Enten er det bustete stygt, eller jeg må rette det helt ut. http://www.womenshomepage.net/short-hairstyle/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå