Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 kun blir sett på av menn som objekt for ONS og uforpliktende sex, må ha store problemer med seg selv...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Tja,kan stemme det. Jeg er alenemor og er ikke klar for et forhold ennå, så ons er jo ok når man ikke har funnet en sengekompis.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Vet ikke... både jeg og mine 4 venninner som er alenemødre, har funnet oss kjæreste/samboer, hun ene har rukket å forlove seg også. Da jeg var singel i nesten 3 år fikk jeg høre at siden jeg er alene med barna, kunne jeg ikke regne med at menn var interessert i noe annet enn tilfeldig sex med meg, fordi ingen ville etablere seg med ei som har unger fra før. HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Jeg ser saken fra en annen side jeg da. Mulig at det er slem, men jeg mener at hvis menn kan ha tilfeldig sex og leker en player. Hvorfor kan ikke kvinner det også? Ikke alle kvinner uansett om de har barn eller ikke er klar for et forhold. Da synes jeg det er bedre med ons eller har en sengekompis. Hilsen meg over
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Nå mener jeg for oss som er ute kun etter seriøst forhold, og synes at roting og puling uten mål og mening er en uting (uten å dømme andre selvfølgelig). Likevel får man ofte høre at man må regne med å kun bli brukt til sex siden man er "nederst på rangstigen" som alenemor. Etter at jeg fikk meg samboer, ble det merkelig nok helt stille fra disse menneskene...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Med mindre menn selv har barn fra før vil det jo ikke akkurat være en bonus at damen har barn fra før. Jeg selv ville sett det som en utfordring å finne en mann med barn hvis jeg var barnløs selv. Men ulempe betyr jo ikke at man ikke velger å ta hele pakken fordi damen er så bra at man ikke vil leve uten henne. Og nå er det så mange forhold som går skeis, at det er nok av menn som også er aleneforelder - da stiller man jo likt. Jeg er alenemor, og har nok av menn som har forelsket seg i meg - som jeg har avvist nettopp fordi de ikke har barn, og jeg selv ikke ønsker flere. Så her søker jeg menn som har bagasje:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Både jeg og den ene venninne har funnet samboere som ikke har barn fra før, uten at det var et problem... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå