3 gleder Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 TROR jeg har bestemt meg for søskenvogn. Storebror fyller 2 når babyen kommer og vi går mye tur. Han har barnehageplass, men kommer til å være hjemme med oss endel. Så det må være en romslig vogn med god soveplass til en 2 åring. Jeg er glad i Briovogna vår, med robuste hjul og fjæringer, så trillekomfort er viktig. Noen tips?
Ethea Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Ta en titt på TFK sin tvillingvogn. Der kan du ha du ha bag på ene siden og sport del på andre siden til 2 åringen :-) Lykke til med vogn jakten! Den er super god å trille, men litt dyr pris.
blåå Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Vi har hatt stor glede av ei forholdsvis rimelig dobbelvogn - tror den heter titanium swing eller noe, lurer på om den selges under litt forskjellige navn, babytravel praha hos barnashus ser lik ut. 3000kr, eller en tusenlapp mindre på tilbud. Har vært langt mer fornøyd med denne enn barnevogna som kostet langt mer. Lett, god å trille, vi har brukt softbag i den. Tror ikke den har fjæring utover lufthjul. Ellers er vel en forskjell til dyrere vogner at den er litt bredere.
HH72 Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Titanium er supergod å trille, men velter lett, så tror ikke jeg ville hatt en nyfødt oppi den. F eks hvis toåringen skulle reise seg opp litt eller lignende. OTH er en superbra søskenvogn/tvillingvogn, men like dyr som TFK dessverre
LeMaRa Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Her har vi kjøpt TFK Twinner Twist Duo og gleder meg til å begynne å ta den i bruk. Har termin nå og har ei snuppe på 1,5 år fra før <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå