Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Får dere lønnen deres fra NAV eller fra arbeidsgiver?...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Det kommer vel an på om de er ansatt eller om vikariater e.l. har løpt ut? Jeg mottar sykepenger fra arbeidsgiver.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 hmm.. jeg er ansatt i vikariat som går ut 31.12.2011. Får sykepenger fra NAV OG lønn fra arbeidsgiver. Da jeg tok kontakt med NAV mente de at det var riktig at jeg skulle få fra nav, og at jeg måtte ta kontakt med arbeidsgiver/lønningskontor da det måtte ha skjedd en feil der... Men.... arb.giver stusser på dette, og mener det er de som skal betale meg.. I mellomtiden får jeg dobbelt lønn hver måned, og venter på utfallet av dette.. . Det kan høres ut som en ønskesituasjon, men er igrunn ganske stressende... Har jo etterhvert endel penger på konto som ikke er mine... HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Bedriften selv kan avgjøre om de ønsker å forskuttere sykepenger eller ikke. De får jo et problem nå, når de venter på å få refundert sykepengene av NAV, og ikke vil få noe.. Hør med lønningskontoret igjen. Det er svært viktig at du tar vare på pengene. Et krav om tilbakebetaling får du garantert, og du vil være pliktig å betale da.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 hos oss betaler arb giver de første sykedagene og deretter får vi fra nav jeg jobber i privat sektor.
Hufsla Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Sett de inn på høyrentekonto i mellomtiden. Da er de "utilgjengelige" for deg, men du får jo igjen litt renter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå