Gå til innhold

Ser ut som Lileana har sletta bloggen sin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist dersom det er pga skriveriet her inne :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er grunnen ja. Desverre. Dumt at hun ikke skulle få ha den friheten til å skrive i fred.

Men jeg er litt ambivalent med tanke på det å melde i fra om at det kanskje er en pedoring. Skjønner at mammaer vil beskytte og skjønner at hun selv ikke takler tanken. Er selv misbrukt som liten, selvsagt ikke i den grad som hun opplevde. Men hadde jeg vist om noe pedoring her i nabolaget hadde jeg stått på døra til politiet og hengt opp lapper og alt. MEN dette er likevel noe helt annet.

Ser begge sider så utrolig godt her. :(

Skrevet

Da er det bekreftet! Fytti- dette forumet skaper jammen mye faenskap til tider.

Skrevet

Dere er stygge som er skyld i dette!

Skrevet

politiet stengte den. Det var oppspinn

Skrevet

Jævla hekseforum.. Klassisk eksempel på hva høner i flokk kan få gjort.

Skrevet

Politiet har ingen myndighet til å stenge blogger som er fri fantasi. Skal de begynne å brenne fiksjonsbøker også?

Er hønsa her inne som har skylda!!!

Skrevet

Jeg tenker at for hennes del så er kanskje uansett ikke en åpen blogg på internet et sted å dele slik informasjon. Det måtte jo komme reaksjoner før eller siden, og når bloggen dukker opp på en side for småbarnsforeldre så skjedde det altså.

Det er synd at hun sliter som hun gjør, håper hun får hjelp og finner et liv hun kan leve i.

Det er også synd at barn blir voldtatt og mishandlet uten at voksne bryr seg. Christoffersaken er stadig nevnt på disse sidene og Lileana sin blogg viste nok en gang hvor galt det kan gå når ingen bryr seg.

Jeg er ikke enig i at noen nå bør skamme seg eller bli brent på bålet fordi de prøvde å bry seg! Hensikten var å hjelpe andre barn. Håper dere kan se det når sinnet/frustrasjonen har lagt seg litt.

Skrevet

Og da håper jeg at dere kan se hva dere nå har gjort! Dere har indirekte gått til angrep på et offer og tatt fra henne det fristedet hun hadde. Tror dere virkelig at det hjelper henne eller andre barn?

Dere har tråkka på noen som allerede lå nede!

S K A M D E R E !!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Synd det skulle ende slik. Det virker i alle fall som hun har gode venner og sterke mennesker rundt seg nå.

Så får vi bare inderlig håpe at disse mennesken ikke holder på fremdeles, for det er for meg fremdeles en helt grusom tanke.

Skrevet

Enig i at man må regne med reaksjoner når man blogger offentlig om slike tema, og jeg har også forståelse for at noen vil tipse politiet. Det jeg synes er unødvendig er å skynte seg og informere Lileana om at noen har tipset politiet. Vi aner jo ikke utfallet av det, eller om det i hele tatt får noe utfall. Trådene hadde fadet bort og Lileana er nok ikke bruker av dinbaby.com.. Nå har jo dette skapt en utrolig stressende og angstfyllt situasjon for henne - kanskje ubegrunnet.

Skrevet

Kanskje på tide at folk slutter å blande seg i ting de ikke vet nok om.

Skrevet

Det gjorde hun selv, når hun ble oppmerksom på hva som foregikk her inne.

Hilsen hennes ektemann!

Skrevet

Man kan heller ikke se på internet som et fristed. Er det noe som blir misbruk og misforstått så er det ting på internet. Denne bloggen har vært oppe en stund, det er slett ikke umulig at politet vet om den allerede. Eneste forskjellen nå var at det ble en debatt om bloggen på en annen internetside.

Skrevet

ja, det er ikke morro å lese sånt når man har små barn selv. Men er det ikke en god ting at ho gjorde det og? Tenekr på at dette er bare ord, en fortelling om noe som har skjedd. Noe grusomt som har skjedd.

Er det ikke bra at noen setter ord på det, forteller at slike ting faktisk kan skje der vi minst aner det. For da blir man mer bevist på hva som foregår der ute. Liker man ikke det man leser kan man faktisk la vær å lese alt. Jeg liker migrapolis f.eks som går på tv. Men i dag orket jeg ikke se, fordi jeg viste det var om han pappan som har skrevet blogg fordi han mistet sin kjære og sitter igjen med dattra. Dette er jo ikke noe alvorlig hendelse, men jeg syns det er trist, og jeg lar det gå veldig innpå meg, derfor lar jeg vær å oppsøke det jeg kjenner jeg ikke takler så bra.

På facebook kan man huske av for venner man ikke vil ha oppdateringer fra hele tiden så man slipper å irritere seg over hvor mye de syter, eller hvor perfekt livet er o.s.v. Så hvorfor ikke gjøre det ellers og. La vær å gå inn på ting dere ikke takler. Ja, det er greit å si ifra om man er redd for at noen kanskje blir misshandlet. Men å begynne å snakke så mye om det er en unødvendighet....

Så håper jeg at Lileana finner sitt sted for tanker og bearbeidelse....

Skrevet

Debatt? Det ble en jævla heksejakt der alle skulle redde det "stakkars ofret" som ikke vet sitt eget beste. "Hun burde...." "Hun vil sikker...." "Vi skal hjelpe henne....." som om hun et en viljeløs liten stakkars sjel.

Og når hun er god til noe, som feks. til å skrive, så tror man ikke på henne for da passer hun plutselig ikke inn i rammen som "offer" lengre. "Hun lyver!", hyler de. Et virkelig offer kan ikke skrive, kan ikke fortelle, kan ikke ordlegge seg og et offer skal oppføre seg som et offer. "Men vi må jo redde henne", svarer de andre. "Vi må redde henne", sier de uten engang å vite om hun vil eller trenger å bli reddet. Men de bryr seg ikke om for følelsen av å skulle redde noen andre er så god og bra at hva hun egentlig mener teller ikke noe når dere i all deres fortreffelighet bare bestemmer hva som er best for henne og hva hun egentlig ønsker. "Hun vil dette. Hun vet det bare ikke selv". Det er slik det er å være et offer. Man vet ikke hva man vil og da er det så strålende flott at dib-damene kan trø til med all sin jævla kraft! Bare så synd at de ikke ser at den kraften de har bruler de på å trykke henne enda lengre ned i dritten. Og slik har dere gått i sirkel som endte med tips til politiet, tips til hun selv og en slettet blogg der alle ordene og tankene lå. "Men vi ville jo bare hjelpe. Synd at det gikk som det gikk". Og så fortsetter de med sitt som om ingenting var skjedd.

Håper dere er fornøyd, alle sammen. Bra jobba!

Skrevet

Så det er bedre at en pedo-RING får fortsette???? Få opp øynene da menneske!!

Skrevet

Eneste grunn til at Hi i den andre tråden tipset om dette var informasjon som tydet på at dette kunne foregå fremdeles mot andre uskyldige barn.

Skrevet

I bloggen sto det ikke noe om det. Tvert imot ettersom noen var døde og andre var syke. Satt HI på annen informasjon da? Eller hadde hun rett og slett ikke lest alt, kanskje?

Skrevet

Jeg håper det fremdeles er lov til å ha to tanker i hodet på en gang.

Ja til Lileana og lykke lykke til, Ingen dømmer deg, du har gjort uslettelig inntrykk på oss alle og vi ikke noe i mot deg.

Nei til seksuelt misbruk av barn. Varsle heller en gang for mye enn en gang for lite. Hadde det skjedd for 20 år siden så hadde kanskje ikke denne tråden i det hele tatt eksistert.

Skrevet

Hun beskrev overgrep som var temmelige planlagt og organiserte med flere barn involvert. Tror dere de sluttet å være pedofile selv om hun ble voksen? Det var lett å sitte igjen med inntrykket av at isbjørnen kunne ha langt flere offer enn sin egen datter.

Pedofile nettverk har blitt avslørt tidligere ved at politet begynner å nøste opp i en tråd for så å finne en annen.

Helt utmerket om det ikke stemmer, helt forferdelig om det stemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...