Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 hva nå? gjett at jeg føler meg alene, har 2 barn fra før så kan ikke legge meg ner og gråte heller
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Ikke legg deg ned og gråt, rett deg opp i ryggen og tenk at dette klarer du Selv om pappaen stakk så har han et visst ansvar for barnet som snart blir født. Sorter ut situasjonen din og gjør fornuftige valg slik at tiden som kommer blir best mulig! Klemmer til deg
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 takk bekymrer meg bare for hvordan ting vill bli fremover, han har ikke bidratt med noen ting til babyen, og ikke kommer han til og gjøre det heller sa han, det skulle ikke koste han noe og få barn, og han mente jeg hadde nok etter de 2 andre.men saken er den at jeg hr solgt eller gitt bort alt etter de andre, for jeg ville egentlig ikke ha flere barn. han har aldri bodd sammen med oss, men vi har vært ilag i 2 år, og i starten av graviditeten var han helt overlykkelig og alt var fint og flott, så blir han den idioten og klarer virkelig ikke og se andre enn seg selv :/
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Han må nok betale barnebidrag uansett, så lenge han har inntekt til dette. Visst ikke betaler nav barnebidraget. Kan godt være han ser annerledes på saken når barnet er født, kanskje han har fått kalde føtter?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Det ordner seg alltid. Og har han jobb så må han betale for seg. Det blir tøft med 3, men det kommer til å gå så fint. Be om hjelp eller avlastning tidlig så du ikke blir utslitt, deprimert osv. Skriv opp alt som er positivt i livet ditt og les det ofte
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Æsj for et svin. Sånne idioter får ikke kalle seg menn. Fy faan så uansvarlig og egoistisk å gjøre når dama er gravid. Greit at han ikke føler det går, men som ekte mann står du ved din kvinnes side fram til etter fødsel og rutiner er etablert.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 JÆVLA DRITT SEKK ! Unnskyld språkbruket! Men blir så forbanna når jeg hører sånt! Lykke til, ønsker deg alt godt ! KLEM !
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Hva er det som gjør at en mann som først er overlykkelig for at kjæresten blir gravid, forandrer seg til å bli en drittsekk som svikter og stikker av? Noe må jo ha skjedd i løpet av disse månedene? Er virkelig ikke normal oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 det som forandret seg var at jeg begynte og stille krav, og sette egne grenser og ikke danser etter hannes pipe. han er 36 år og bor ennå hjemme hos mammaen, og hører på henne før noen andre, og tror han kan bestemme i mitt hjem og prøver og sette mine barn til side, det går jeg ikke med på, og da ble han ( unnskyld ) en idiot og prøver og tvinge gjennom ting med og si at ja da stikker jeg. så jeg fikk nok og sa det som jeg følte, og borte er han
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Jeg føler med deg hi, men si meg, skurret det ikke i dine ører at han er 36 og bor hos mamma?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Flyttet han hjem til moren da??
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #12 Skrevet 17. november 2011 nei han har bare ikke flyttet derifra.... huff.....ja det skurret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå