Lilleprinsesse08+ Baby 2012♥ Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg har lyst til å gifte meg med min samboer å far til mine barn, men tviler på at han i nermeste fremtid frir.. Så tenkte jeg at neste år er jo skuddår å da er det damene sitt år til å fri om jeg har forstått det rett? Å så synes jeg 12.12.12 er en fin dato å gifte seg på, vi har vært sammen i 6 år neste år:) Hva synes dere?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 hei. jeg fridde og vi har vært gift i over 5 år nå
Lilleprinsesse08+ Baby 2012♥ Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 ååh så koselig=) hvordan gjorde du det?
Marsipanmor Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Jeg synes det er helt greit at andre damer frir, men jeg for min del ville aldri gjort det... men det er fordi jeg er litt gammeldags, og har alltid drømt om at mannen skal gå ned på kne for meg... så får vi se når det blir da.. han er jo GANSKE treg syne jeg! hehe
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 jeg gikk ned på kne hjemme med bare katta som vitne men han sa ja hehe... skulle jeg ventet, hadde jeg nok ventet ennå. ( han er meget treg med ting) jeg er motsatt
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Hvorfor ikke? Jeg ventet i nesten 10år uten at han fikk ut fingern' så til slutt gjorde jeg det selv Vi lever dessverre ikke i en romantisk Hollywood film, og jeg har faktisk et inntrykk av at det egentilg er ganske få menn som går ned på kne og frir. Og enda ferre som har med ring når de frir... (har jobbet på gullsmed en stund, og ikke solgt mange ringer til frierier, som jeg vet om iallefall) Neida, skal det bli fart på sakene må damene ordne det delv
Studine mevik Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Jeg kunne aldri fridd til noen mann. Da mannen min fridde var det nesten som tatt ut av en film, så kan vel ikke klage på det. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om at damer frir, men hvis man ønsker å gifte seg og mannen aldri får ut finger'n så har man vel egentlig ikke noe valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå