Gå til innhold

Simo bagvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger de Simo bagvogn eller duovogn på Barnas Hus? Eller er det kun kombi de selger?

Noen som har bagvognen? Hvor mye kostet den, og er dere fornøyd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket på nettsiden deres?

Jeg har simo kombi og angrer vilt, den er så tung å løfte ut og inn av bil. Skal kjøpe meg en mindre vogn nå.

Skrevet

Ja, har sjekket nettsidene, men fant ikke noe. For meg har ikke vekt noe å si, vil heller ha en bagvogn hvor babyen får god plass - også med vinterpose! Vi kommer fra en familie med store unger! :)

Grunnen til at jeg vurderer kun ren bagvogn er at jeg kan kjøpe en lettere sportsvogn når barnet trenger det :)

Skrevet

Ja, har sjekket nettsidene, men fant ikke noe. For meg har ikke vekt noe å si, vil heller ha en bagvogn hvor babyen får god plass - også med vinterpose! Vi kommer fra en familie med store unger! :)

Grunnen til at jeg vurderer kun ren bagvogn er at jeg kan kjøpe en lettere sportsvogn når barnet trenger det :)

Skrevet

Er det den nye bagvognen du tenker på? Den er vel knapt kommet i salg enda.

Selger Barnas Hus Simo kan de skaffe alle modeller av det merket.

Skrevet

Såvidt jeg har fått med meg er bagene på de nye vognene litt mindre enn de gamle.

Duo har stor og god bag. De "gamle" modellene har 80 cm lang bag, de nye har 77. Den nye bag og duovognen har samme bagstørrelse.

Så skal du ha størst mulig bag går du for 2011 modell eller eldre.

Skrevet

Hva med å heller kjøpe en Basson bagvogn? De er supre, veldig solide og komfotable, men jeg synes de veier mindre enn SIMO sine limosiner :P

Basson bagvogn har liggemål fra 80 til 90 cm, alt ettersom hvilken type du vil ha, og de er veldig gode i bagdelen! Du kan kjøpe en ekstra liten lift hvis du velger den største :)

De driver å skifter ut alle vognene sine nå fordi de skal ha et annet klikksystem for feste av bag/sportsdel på understell, så de "gamle" er kjempebillig nå! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30771152 Denne er 90 cm i liggemål ;) Knallvogn! Er dansk merke som får gode tilbakemldinger dagstøtt :)

Skrevet

I Danmark bruker de bagvogner til ungene er to år gamle.

De har masse store bagvogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...