Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Å jobbe i en koselig liten interiørbutikk:) Heldige meg gjør det nå
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Jeg jobber og i en interior butikk;) Koselig.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Drømmejobben måtte vel være en jobb hvor jeg trivdes kjempegodt, tjente utrolig bra og hadde minimale belastninger for rygg og nakke. Men jobber i barnehage, trives godt, tjener dårlig og det er store belastninger for rygg og nakke..! Men, alt i alt så er det trivselen det kommer an på!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jobbe med mennesker som har downs <3 Og jeg får snart jobb på ett slikt sted der jeg får ferdig utdannelsen min!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Nattevakt Har jobbet 100 % turnus og går over til våken natt etter endt permisjon. Jobbe 2 netter i uka, langfri på 9 dager hver 4 uke, og nesten like mye lønn som å jobbe fullt...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Drømme jobben må være et sted jeg behersker mine arbeidsoppgaver, mulighet til å utvikle meg og med fleksitid slik at jeg slipper å stresse til jobben og få unødig magesår. Har ikke bestemt yrke fordi jeg skifter meninger hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå