Gå til innhold

Hva er det kuleste julekalenderen i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage pakkekalender, men pleier å ha en til utenom. Hvilken skal dere ha? Og er det noen som vet om noen som er litt spesielle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det Lego Star Wars kalender som gjelder. Men det blir kanskje litt heftig hvis du skal ha pakkekalender også? ;)

Hva med Nrk sin? Jul i Blåfjell..

Skrevet

Lego star wars her også. Ompakket i pakkekalender ;-)

Skrevet

Gutten min på 4 så Lego Star Wars i et butikkvindu og gikk helt i spinn. Så han får den (selv om han er litt liten. Har bygget mye smålego allerede). Hello Kitty til jenta på 3. Det er jo ørten kalendere å velge i nå, kommer helt an på barnet!

Skrevet

Jeg synes egentlig det holder med bare en og hadde pakkekalender pakket og klart da jeg helt falt for Mummikalenderen fra Ellos. Så i år blir det to, men bare i år. ;-)

Skrevet

Her får 7 åringen Lego City og 3 åringen Playmo pirater.

Det er de de ønsker seg, og vil heller ha det enn mammas pakkekalender. Helt ok. billigere er det også.

Skrevet

lego star wars står høyt på ønskelista her i huset, men han får jo bare en kalender. Jeg synes da det er mer enn nok?

Skrevet

Her i huset får lillegutt pakkekalender, og hadde bestemt meg for at det holder i massevis!! Heeelt til tanten i tillegg har vært og kjøpt en sjokoladekalender i tillegg... Ikke helt etter min plan da jeg mener at 1 kalender er nok i massevis, men det får vel bare gå :)

Skrevet

Her er det ei som maser om Trolls kalender, så må nok ordne det til henne. Vi har også Pet Shop kalendere. fant noen billige her om dagen, tror det er fjordårets. Kjøpte de mest for å utvide samlingen dems, siden de leker så veldig med de om dagen.

Så en mummi kalender jeg vil kjøpe til minsta. Hun liker små figurer. Hun har noen mummi, men her var det 24forskjellige mummier så jeg syns denne var perfekt.

Vi har også lego, men den er egentlig min. Jeg som hadde lyst på den, men ungene krangler allerede hvem luker de skal åpne.

Vi hadde playmokalender i fjor, den var veldig bra. En med masse hester i. Passet perfekt for jentene mine som er litt hestegale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...