Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg er 25 år, 63,5 kilo og 164 høy/lav:P Har født et barn for snart 2 år siden og er så misfornøyd med vekta mi!!! Hele livet(helt til jeg fødte datteren vår)har jeg kunne spist så mye jeg ville, spiste MYE godteri før, hele dagen, uten å legge på meg et gram! Nå derimot, bare jeg ser på en sjokolade føler jeg at jeg legger på meg! Jeg har litt mage og det er egentlig mest den om plager meg. Jeg har brukt tusenvis(sikkert 5000) kroner på hold in undertøy, som tilogmed er for stort i str small.............hva er vitsen... Jeg har prøvd å gå tur/trene for å slanke meg, men nytter ikke pga jeg klarer ikke holde meg unna sjokolade!!! Går fint noen dager, men så sprekker jeg!! Føler meg så utrolig misslykket:( Føler at alle synes jeg er så feit, redd for hva de tenker osv...jeg brukte jo å være på grensen til anorektisk før......) Jeg MÅ spise, jeg blir så sur når jeg er sulten:( Vær så snill å kom med noen tips?Blir evig takknemmelig....jeg MÅ ned i vekt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 SKJERP DEG, er det eneste jeg har å komme med. Ellers; google it! Hadde du virkelig vært overvektig skulle du så gjerne fått tips av meg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 hvorfor kan jeg ikke få tips? Jeg har noen kilo å få bort(og dette er ikke noe hån mot dere som veier enda mere).........
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 har også hatt dette spise kikket etter jeg fikk mitt barn! det som hjelper er og bare ta seg en posjon med middag. la mannen kjøpe mat, ikke dra på butikken når du kjenner suget. når du trenger noe godt, kjøp mørk koke sjokolade. spis frukt og drikk et stort glass vann. som regel er man ikke sulten bare tørsk. drikk masse vann og spis frukt på kvelden . det hjelper godt
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Sorry, blir bare provosert av innlegget ditt. 63 kg og 164 er helt OK vekt , kan ikke se for meg at du bør gå ned noe som helst. Bruk heller energi på å innse det ! Tren evt. hvis du føler du er slapp i fisken, men overvektig er du ikke. ( og ingen trenger å komme med at alle er forskjellig, BMI sier ingenting bla bla bla, jenta er ikke overvektig. )
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Takk for ordentlig svar sitter å dytter i meg epler nå, er på nr 3....uff er nok ikke bra det heller, mye fruktsukker:( Men jeg blir så utrolig fort sulten!! Jeg må nesten handle selv pga jeg slutter på jobb før mannen....men kanskje jeg skal skrive handlelister og følge slavisk... Mørk sjokolade har jeg også spist idag.......
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Tenk heller hvor heldig du har vært i årene før! Her har jeg slanket meg siden jeg var 12!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Eneste stedet på kroppen det er for tykt på deg må vell være hue.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 trenger ikke svare henne frekt selv om hun spør. Jeg vet hvor frustrerende det er å kunne spise alt uten å legge på seg for så å legge på seg av "alt".
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Hvis hold-in-undertøy i str small er for stort for deg sier det vel litt om hvor "feit" du egentlig er..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 må være overvektige som svarer negativt her?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 kalle meg tjukk i huet?:S beklager at jeg ikke er FOR overvektig...jeg har da lov å klage og spørre om råd jeg også slik som dere andre gjør. hold in undertøyet jeg har passer, men føler ikke at det strammer nok....tenk at man må forsvare seg for alt her inne.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 jeg ar også hadd slikt spisetrang, om man skal kalde det det, etter mine 2 graviditeter.. er nå 158 høy og 77Kg!!! (å alt ligger på magen...) huff.. liker ikke å si det.. men jeg har bestillt time til legen min, å hun skal hjelpe meg ned i vet, også har jeg bestillt time på et grete rode kurs.. så har vl ikke noe spesielle tips til deg.. men tror ikke det er lurt å prøve allt mulige slaks dietter, men heller prøve å endre hele kostholdet.. huff. tungt (
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #15 Skrevet 16. november 2011 Jeg skjønner godt hva du mener. Du har sikkert vært veldig tynn før du fikk barn og passet godt på vekten, så nå føler du at du har noen kilo for mye. For andre hadde det kanskje vært lykke om de hadde klart og kare seg ned til 75 kilo, så vi er alle forskjellige. Selv har jeg nå gått ned 12 kilo etter siste fødsel, og har åtte igjen. Det er et slit, fordi det krever selvdisiplin. Jeg går ofte rundt med oksehunger og har bare lyst på det som er skikkelig søtt og fett, og da er det så vanskelig å ikke gjøre noe med det. Jeg tror vi bare er skapt slik for å kunne klare å produsere nok melk til barnet vårt. Vi har ekstra fettreserver for dårlige tider, samt at kroppen skriker etter mat i gode tider. Det er helt naturlig. Jeg har aldri hatt det sånn at kiloene bare har rast av kroppen min før etter at jeg hadde avviklet ammingen. Da slitnet hungeren seg. Mitt slanketips er som følger, spis når du er sulten, men ikke før. Tenk så deretter hva du spiser og ikke overspis. Brødskive klokken elleve om kvelden er helt greit hvis du er sulten, mens ostepop ikke er greit. Så nå når du sitter og spiser tredje epla, så kunne du heller ha smurt deg ei skive med kokt egg feks. Det holder mye lengere enn ti epler. Og selvsagt er det lurt og bevege seg litt. Hater du treningssentere, så er spaserturer hver dag meget effektivt :-) lykke til, til oss:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #16 Skrevet 17. november 2011 Æsj.. Nå følte jeg meg stor=( jeg er 1.64cm og veier 68.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå