Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Noen som har hatt hemorroider som kan svare på noen spørsmål?? Hvor lang tid tok det før de var borte igjen? Brukte dere salve? Jeg har begynt med salve og det står på bruksanvisningen at hemorroiden skal dyttes inn, men den sklir jo bare ut igjen...:S Noen som har erfaringer??? Det er jo sabla vondt, så vil gjerne bli kvitt dette med en gang...:S
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Borte blir den aldri, blomstrer opp med jevne mellomrom. Jeg dytter den inn, men ja, den sklir ut igjen. etter en ukes tid er det stort sett bare en skinnfille igjen (høres digg ut hva?), og den blir jeg aldri kvitt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 min er der enda, 19 mnd etter fødsel. Men gjør sjelden vondt eller blør lenger.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 men er det vanlig å blø også? Og hvordan er det med avføring..? Jeg er egentlig ganske forstoppet, regner med det er derfor jeg fikk det i utgangspunktet... Og nå tør jeg nesten ikke spise, for er så redd for å gå på do:S Etter fødselen har jeg avføring ca hver 7. dag, noe som gjør at den er veldig hard i starten, og da selvfølgelig er det ekstremt mye som kommer...Det hjelper vel ikke akkurat på...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Du bør spise mye fiber og vann for å holde avføringen mykere. Svisker og kiwi kan hjelpe, eller i verste fall Dulpholac (tror det skrives sånn) fra apoteket. Mye "trykking" er ikke bra for hemoroidene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå