Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 De vil ikke ha deg der, get over it. Er så utrolig flaut at han lager så mye styr av det. Fatt at din tid er forbi da!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Ja han fremstår som usedvanlig barnslig. Surpomp rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Han har lov å føle som han gjør , MEN syns han fremstår som en gretten gammel gubbe! Og så må Eli ut å forsvare ham??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Eli synes at alt Carl mener er riktig, må du vite.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 "han hadde jo så lyst på stillingen" må vite... Ganske mye jeg har lyst på også.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Han oppfører seg som en bortskjemt drittunge! Og jeg stemmer faktisk FrP!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Må si at jeg forstår Carl jeg, de kunne faktisk håndtert dette på en mer rettferdig måte. Carl sier jo selv at hadde de enda bare sagt det til han at han ikke var ønsket i stillingen, så hadde det vært helt greit, men måten de rett og slett frøs han ut på, er slik vi lærte i barnehagen at man ikke gjør mot andre. Når det er sagt så forstår jeg også hvorfor de ikke ønsker han med videre, kommer jo ofte med uttalelser som er veldig ødeleggende for partiet, men...dety går an å oppføre seg som folk og gi beskjed på en skikkelig måte.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Blir direkte flau over at en voksen mann kan oppføre seg på den måten. Sutrer verre enn den sureste 5-åring!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Syns han oppfører som ei ækte banræv Hilsen ei som stemmer FRP
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Vel, det gjorde partiet også, lite voksent! Stemmer også FRP
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #12 Skrevet 17. november 2011 Jeg støtter Carl I Hagen fullt ut her. Han ER FrP, alle andre partier ville unnet en som har betydd så mye for partiet å få en slik stilling før karrieren var over. Latterlig håndtert av Siv jensen og co.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #13 Skrevet 18. november 2011 20.37 helt enig, de kan vise LITT respekt for han som faktisk har bygd opp partiet.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #14 Skrevet 18. november 2011 Han er en født leder, og nå klarer han ikke slippe slik han burde. Det er ikke noe galt i det, og vi bør faktisk være litt overbærende med han. Noen har den personligheten at de er ledere. Og de trenger kontrollen, selv om de har mistet den(eller halvveis gitt den fra seg, som i dette tilfellet). Han er seg, og han har vært sånn hele sitt liv. Vi må bare tåle det, og innse at dette ligger i hans personlighet, og ikke i partiet han en gang bygget opp. Jeg har en far som er ganske lik, og som hadde sitt eget firma med full kontroll på alt. Da min far solgte dette pga sin helse, så fortsatte han å kontrollere det meste i mange år. Vi bare jattet med, og snek inn forsiktige meninger om hvordan ståa nå var. Det tok vel 10 år eller mer, og nå er alt blitt OK Jeg stemmer ikke FRP, men forstår den mannen på en måte kanskje ikke alle gjør. Det er en vane/uvane, og nå blir den litt mer tragisk enn den en gang var, pga omstendighetene. En gang var dette styrken, og det er det mannen har bygget alt på. Sitt livsverk. Og det der er ikke lett å gi fra seg. Og kan være vanskelig å forstå eller ta inn over seg. Det tar tid. Det som er synd er at Carl I. Hagen er en offentlig person, så det er ikke bare familien som får det. Hele Norge får det. Og mange dømmer han nord og ned nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå