Gå til innhold

trenger litt hjelp av dere som har IPHONE:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bestille meg iphone 4s:) men jeg lurer på hvor mange GB jeg bør bestille med?

hva har dere? og hva trenger jeg? er helt blank på dette..

jeg står mellom 16 og 32 gb..

setter kjempe pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 16. Greit med litt langringsplass, men jeg har ikke behov for så mye som 32

Skrevet

Jeg har 16gb. Har klart meg helt fint med det fram til nå nylig da jeg fant ut at det går an å laste ned filmer (og barnefilmer!) via iTunes. De tar ca 2 gb hver og jeg skulle gjerne hatt flere på tlf av gangen (har mye musikk og bilder også).. Så hvis jeg skulle kjøpt ny nå ville jeg faktisk gått for 64gb. Minimum 32!

Skrevet

men om man laster ned musikk og filmer via itunes, koster det penger? hvor mye ca?

Skrevet

jeg har 32 gb og skulle gjerne hatt større.. men det er fordi jeg har gått over til å bruke den til underholdningsmaskin istedenfor telefon. Er togpendler, så har fylt den opp med filmer, musikk og spill. Du kan laste ned filmer fra itunes og betale, eller så kan du ta dine egne dvd-er og rippe. Jeg bruker et avspillerprogram som heter flexplayer på iphone og et program som heter WinX DVD Ripper Platinum til å rippe fra DVD til format som iphone liker. Det rippeprogrammet lar deg i tillegg ta med evt undertekster som er på dvden, det er det ikke alle program som gjør.

Skrevet

Jeg hadde vel 8 da jeg hadde iPhone, og det holdt i massevis for meg. Hadde litt musikk og endel bilder på etterhvert.

Men om man kan laste ned filmer går vel minne fort ned vil jeg tro. Trenger kanskje ikke ha så mange filmer på tlf kanskje?

Skrevet

dette lurer jeg også på! hvor skal du bestille fra HI?

jeg står også mellom 16 og 32. men tenker egentlig at 16 holder? eller:P? jeg kommer nok ikke til å se filmer eller laste ned så mye musikk da jeg hører på spotify. men spill og bilder ønsker jeg. men trenger det såååå stor plass eller?

Skrevet

Du kan aldri kjøpe mer lagringsplass senere, så kjøp likegjerne 32 med en gang;)

Skrevet

Jeg ønsker meg den til jul. Så tenkte jeg skulle se hvor mye kapasitet jeg har brukt på min iPad, som jeg har hatt ett år... 4 gb av 64!

Jeg skal ha 16!

Skrevet

Kommer jo helt Ann på spillet det da...

Skrevet

ja, det kommer helt ann på spillet..

Skrevet

Samboer har iphone, og den skremte meg skikkelig.

Gutten min på snart 6 ble borte og fikk kramper her en kveld, han skulle ringe 113. Tror du ikke den den mobilen nektet?

Fikk ikke slått nummeret og dette var en alvorlig situasjon.

Endte med at jeg måtte løpe opp og hente min gamle tlf, gikk ett par dyrbare minutter der.

Aldri om jeg tørr å ha en iphone, skulle vært advart og fjernet fra denne verden.

Bare til info.

Skrevet

Tipper at den iphonen er ødelagt. Iphone er den smart telefonen som er mest stabil. Nettopp derfor den er så populær.

Skrevet

Vel, dette var hans andre iphone, den første var ikke særlig stabil den heller.

Men, ingen får overtalt meg til den. Den situasjonen jeg var i der var bare helt for jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...