Gå til innhold

Min 1 åring og 4 åring reiser bort i helgen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....fra torsdag til søndag til besteforeldrene sine (mine foreldre) som de kjenner godt og skal kose seg hos.

Jeg og mannen min skal bare være kjærester, sove lenge, ut å spise, kose oss og rett og slett ligge på sofaen sammen....tja, kanskje gå en tur sammen?

Gleder meg så syyyykt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kos dere skikkelig. Men her inne får du sikkert tyn for å "sende bort" unga. Særlig den yngste som "selvfølgelig ikke kan være borte fra mor mer enn 1 time..."

Kos dere, kunne ønske det var oss men vi har besteforeldre som bor på andre kanten av landet. Utrolig verdifullt for barn å være sammen med besteforeldre.

Skrevet

sååå deilig.. det lengste 4 åringen har sovet borte er 2 netter i strekk.. hehe og det er sjeeelden.. ikke så lett med barnevakt med 2 sett travle besteforeldre... :) men fra fredag til lørdag skal han sove borte.. vi har fri på fredag begge to, så leverer han i bhg og så henter bestemor der og har han til lørdag.. vi skal riktignok i selskap fredag kveld. men dagen skal benyttes til å sove, slappe av og kose.. hehe :)

Skrevet

21.27.. det er da du som nevner det!!

hvorfor få tyn for at barna er med besteforeldre noen dager?? er jo kjempestas for barna og herlig for mor og far med alenetid:))

Her har jeg og samboer hatt 2 langweekender for oss selv det siste året, det er fantastisk!!:) Og vi er heldige som har besteforelde som vil passe barna våre:)

Kos dere masse:)

Skrevet

Ååååå.....så misunnelig! Tenk å sove uavbrutt en hel natt, og våkne av seg selv om morgenen...*sukk* Blir vel lenge til det skjer igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...