Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Sett et hjerte (♥) på veggen uten kommentar, bare et hjerte. Deretter sender denne meldingen til alle vennene dine - bare kvinner. Deretter plasserer et hjerte på veggen til den personen som sendte denne meldingen til deg. Og hvis noen spør deg hvorfor du har så mange hjerter på veggen, ikke svar. Dette er bare for kvinner å huske at dette er uken for å huske og bryr seg om brystkreft. Og at vi bør alltid tenke på det..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 ARGH, det hjelper vel ikke brystkreftsaken en dritt å sette idiothjerter på facebook! Hvertfall når man ikke skal få forklaring! Føkk altså. Og jeg som trodde folk brydde seg om meg siden jeg har fått hjerter på veggen min ;-P Hehe!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Haha! Det er så morsomt med sånne hemmelige greier som skal få fokus på noe. Det er jo klart at dette hjelper brystkreftsaken!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Hvordan kan det hjelpe kreftsaken? Kjempetåpelig.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Kan du forklare metg hvordan i helvete det kan hjelpe? Personlig så blir jeg bare irritert på hele greia, og da også saken. (Dette er jo kjempedumt, for det er jo en kjempeviktig sak) Hvorfor ikke bare legge ut et tlf.nr man kan sende sms til og gi 50 kr eller noe? Det har alle råd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå