Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 vi har vært sammen i 10 år er 27 og 28 år og har en 4 åring , er nå gravid i uke 33. har i dette svangerskapet vært meget hormonell. på grensen til depresiv... snakket med jm om det så får litt hjelp nå.. synes det er litt vanskelig å være god mamma, samboer, kjærste, veninne i tillegg til å å ha en lederstilling og ta vare på hus og hjem.. kjenner at det tærer litt på forholdet også.. vi er slitne begge to, sover dårlig om natta og han har en travel jobb han også.. hovedproblemet har nok vært at han snorker så utrolig mye at jeg ikke får sove, og han sover jo ikke godt selv heller.. vært skikkeligille nå i et par mnd. han er jo snill å legger seg på sofaen eller på gjesterommet, og innimellom gjør jeg det også, men er jo ikke slik vi vil ha det.. han skal operere, men er mange sjekker og sånn før de gjør det.. dette går jo utover kommunikasjonen, sexlivet og jumøret til oss begge 2 ble i dag sykm, så håper det kan hjelpe meg å få hvilt litt så vi ihvertfall ikke er 2 utslitte voksne her.. hehe.. er ikke så mye krangling, men er jo stille og litt klemt stemning til tider.. har snakket mye i det siste, men føler liksom at vi er litt i stå nå. . flere som synes det e rlitt tøft om dagen ??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Er i uke 25, og det er heller dårlig!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Hei:-) Høres ut som om det var lurt av deg å sykemelde deg! Håper det blir bedre nå:-) Jeg er i dag 31+5. Dette er meg og min manns andre barn, fra før har vi en på to. Men i tillegg hadde jeg en fra før, og han hadde to fra før, så på sett og vis blir det nummer fem:-) Det går jo greit, men jeg føler meg veldig alene sammen med ham. Har lagt på meg mye dette svangerskapet, og føler meg ikke noe særlig... Han kommer ikke med komplimenter heller, og det hjelper jo ikke på... Nå skal han fjorten dager til Kina, og jeg gruer meg sånn til det... Lager meg masse rare ideer oppi hodet:-) Det er skummelt å være gravid, synes jeg, mister liksom litt kontrollen over kroppen og følelsene... Det er mye greier, og jeg tenker alltid at det blir bedre når jeg ikke lenger er gravid. Men da har vi jo et barn til, og det blir spennende å se hvordan det skal gå:-) Du skal ihvertfall vite at du ikke er alene:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Er i uke 17 og syns det er vanskelig. Har en toåring. Vi har det vel egentlig greit, men jeg sliter med humøret. Har fødselsangst og gråter minst en gang om dagen på grunn av det, og tenker mye på den fæle barseltida sist. Føler meg veldig sårbar. Pappaen er ikke spesielt interessert i graviditeten og jeg syns han i liten grad forstår hvor slitsomt det kan være å gå gravid. Er mye mer sliten enn sist, og syns det er tungt med det praktiske med toåringen. Vi sover ikke alltid godt på grunn av førstefødte som har dårlige nettet i perioder, og mannen min sover vel egentlig sjelden godt. Han er derfor mye sliten, og har ting ned jobben som gjør ham sliten. Jeg sliter fælt med å være i full jobb nå, både fysisk og psykisk, så får se etter jul hva det blir til. Full sympati herfra! Håper det hjelper med sykemelding.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Er i uke 37. Det er veldig harmonisk og fint. Jeg er hakket "mykere" som gravid og han vil ikke stresse meg unødig heller. Forskjellen er vel at jeg er sykemeldt og dette er første barnet.
*Lykkelig 1984* Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Uke 10 her og alt er fantastisk! Vi har alltid hatt det veldig bra sammen, og nå er det om mulig hakket bedre, vi gleder oss sånn:) Vi har vært sammen i 5 år. Jeg er veldig lykkelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå