Gå til innhold

Helt U/T: Hva ER det med FRP egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ødelegger de så innmari for seg selv, eller rettere sagt: Hvorfor ødelegger Carl I. Hagen for sitt "eget" parti?

Jeg er absolutt ikke Frp'er, jeg har stemt AP i alle år og fortsetter med det, men synes litt synd på Siv Jensen.... hvorfor i all verden må Carl I. Hagen blande seg i alt? Og være så utrolig kritisk til alt? (med alt, så tenker jeg på hva partiet Frp gjør/velger å gjøre).

Det virker som om Carl og ikke minst Eli Hagen er utrolig bitre, og at de føler de "eier" partiet fordi han (de) ledet partiet i så mange år.

Hvorfor skadet de sitt eget parti på denne måten?

Dere FRP'ere: Hvorfor skjer dette og hva er det med Eli og Carl i Hagen?? *skjønner ingenting*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er taktisk jeg. Nå får man sympati for Siv og partiet går fremover :)

Skrevet

*kremt* her på DIB/BIM/ betyr U/T: uten tekst. Dvs at man skriver et splrsmål i innleggslinja, men kommer ikke med eget innlegg selv.

Her har du jo bablet opp en hel avhandling....

Skrevet

Han føler nok at han "eier" partiet fordi han startet det. Det er babyen hans, og da må han vokse opp og se at partiet har blitt "voksent", giftet seg med ny dame, og "pappa" har lite han skulle ha sagt,)

Skrevet

hehe, reagerte på det samme 21:10.

Skrevet

Hehe, dette var vel ikke HELT uten tekst?

Skrevet

Hehe, ikke bare meg som reagerte på at det var mye tekst her for å være et "U/T innlegg" :)

Skrevet

HI:

Ha, ha - ER DET SANT????

Jeg har i mine 4 år på BIM/DIB trodd at U/T har betydd: Utenfor tema....

(og at "tema" på en måte er barn da).

Jeg har egentlig aldri forstått hvorfor folk skrev U/T på anonymforum, hvor man kan skrive om alt.

Men i dag følte jeg Carl I Hagen var så langt unna barn og babysnakk som det går ann å komme, derfor brukte jeg U/T.

Jeg lærte noe nytt da :)

Skrevet

HI igjen:

Og når jeg skrev Helt U/T, mente jeg jo helt utenfor tema da

(igjen, carl i hagen er ikke babysnakk....)

Uff, at det går ann å være så mongis som meg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...