Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Hot! Ble faktisk ganske så positivt overrasket - og jeg er superkresen. Vil at julekaker ikke skal tukles med, men her kjøper jeg flere pakker.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 det er så NOT at jeg ikke kan få sagt det NOK!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg har sett flere som har skrytt av de her på Bim/DiB, men jeg har ikke funnet de på Kiwien vår.... :'( Hvordan ser pakka ut, og hvilke varer er de plassert sammen med? Jeg har verken sett de sammen med de andre julevarene eller de vanlige kjeksene??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg vet faktisk ikke! Jeg synes de var gode og rare på en gang. Klarte ikke bestemme meg for hva jeg syntes egentlig, men pakka gikk da ned.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 NOT!! Syns ikke pepperkake passet med den sjokoladekremen. Men sønnen min likte dem. Han elsker dots da..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Jeg kjøpte på RIMI. De stod på en egen pall, men i nærheten av kjeksene. Pakken er hvit og lilla, med en rød sløyfe på :-) Har snart spist en hel pakke og er litt kvalm :-( HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Overraskende HOT. Trodde at de skal smake rart, men fy fillern hvor god den er og jeg som ikke pleier å like pepperkake en gang.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 HOT- de var kjempe gode viste ikke at pepperkaker med sjokolade kunne være så godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå