Gå til innhold

Dagens truser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. sliter litt med å finne gode truser... kler overhode ikke "boxere", da blir jo mine fra før ikke akkurat brede hofter enda mere gutteaktige.... Og string klarer jeg rett å slett ikke å bruke etter to fødsler... ellers er stativene fulle av "bestemortruser"--- hva skjer??? Er det jeg som er gammaldags og bare vil ha en god men gjerne også lekker taitruse???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går vel antakelig med klær over? Og skal de av er tross alt sluttresultatet det vesentlige, dvs truseløs. Hvis du derimot stort sett går i bare undiken er nok trusefasongen det minste problemet. Og hvem vet, bestemor hadde kanskje rett. I alle fall til hverdags.

Ellers er jeg jo på sett og vis egentlig enig med deg, da. Men det gjelder i mindre grad truser, og i større grad bikinier. De har gjerne valget mellom boxer ("hei dere, jeg har såååå korte bein, kom og se"), panservognstørrelse ("nei, jeg tenker ikke kle av meg i det hele tatt, faktisk") eller helt lav rett-over-"bikini" i 70-tallsutgave, den siste under mottoet "joda, jeg har truse, den bare synes ikke under bilringen". Men i november kan man jo forestille seg at neste sommer er ringen vekk - mens den i realiteten jo i beste fall kommer til å være punktert.

Skrevet

Egentlig trodde jeg dette var en tråd som liknet på "Dagens elsk og hat", kanskje den kan bli det også? Dagens her er bomullsbestemor, sort. Hjemme-med-sykt-barn-bestemor.

Gudbedre, jeg skulle ønske jeg fikk sove.

Gjest amandine
Skrevet

Change har førovrig sånne truser du leter etter, HI..

Skrevet

Lindex har også godt utvalg.

-Men hvor finner man noenlunde levelige bikinier vinterstid? H&M har salg men bare på odde deler i merkelige str. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...