Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Uff. sliter litt med å finne gode truser... kler overhode ikke "boxere", da blir jo mine fra før ikke akkurat brede hofter enda mere gutteaktige.... Og string klarer jeg rett å slett ikke å bruke etter to fødsler... ellers er stativene fulle av "bestemortruser"--- hva skjer??? Er det jeg som er gammaldags og bare vil ha en god men gjerne også lekker taitruse???
Gjest sug lut Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Du går vel antakelig med klær over? Og skal de av er tross alt sluttresultatet det vesentlige, dvs truseløs. Hvis du derimot stort sett går i bare undiken er nok trusefasongen det minste problemet. Og hvem vet, bestemor hadde kanskje rett. I alle fall til hverdags. Ellers er jeg jo på sett og vis egentlig enig med deg, da. Men det gjelder i mindre grad truser, og i større grad bikinier. De har gjerne valget mellom boxer ("hei dere, jeg har såååå korte bein, kom og se"), panservognstørrelse ("nei, jeg tenker ikke kle av meg i det hele tatt, faktisk") eller helt lav rett-over-"bikini" i 70-tallsutgave, den siste under mottoet "joda, jeg har truse, den bare synes ikke under bilringen". Men i november kan man jo forestille seg at neste sommer er ringen vekk - mens den i realiteten jo i beste fall kommer til å være punktert.
Gjest sug lut Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Egentlig trodde jeg dette var en tråd som liknet på "Dagens elsk og hat", kanskje den kan bli det også? Dagens her er bomullsbestemor, sort. Hjemme-med-sykt-barn-bestemor. Gudbedre, jeg skulle ønske jeg fikk sove.
Gjest amandine Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Change har førovrig sånne truser du leter etter, HI..
lilja70 Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Lindex har også godt utvalg. -Men hvor finner man noenlunde levelige bikinier vinterstid? H&M har salg men bare på odde deler i merkelige str. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå