Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Selvsagt! Trygg arbeidsplass, gode betingelser, solid bedrift der alt er i orden og på stell. Mulighet for intern karriereveg, mulighet for utenlandsopphold.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Klart det. Lønna i staten er ikke å forakte.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jaaaaa!!!! Kjenner flere som jobber i Statoil - og de har gode betingelser - også for ektefelle som ikke jobber i firmaet. Jeg bor ved hovedkontoret deres og tenker da på en arbeidsplass i oljen - ikke den lokale bensinstasjonen da.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Ikke på bensinstasjonene, men i Statoilkonsernet ja...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg har jobbet 2,5 år i Statoil konsernet... Er ikke bare bare der.... Har opplevd litt av hvert...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 ja i følge samboer. han jobber ikke der, men i ett annet oljefirma. han vil inn i statoil etterhver.t
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Nå er det vel noe som heter å være lojal mot arbeidsplassen sin?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 På de fleste områder er Statoil attraktivt, men personlig synes jeg det er for mye politikk i store selskaper. Velger man trygghet, forutsigbarhet og en enkel og grei hverdag er Statoil ok. Søker man spennende muligheter og arbeidsoppgaver (det har en del stillinger i Statoil også, men avhengig av hvor i selskapet), rask karriereprogresjon og høy lønn velger man et annet selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå