Gå til innhold

Noen som har vært sammen med en psykopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det før du opplevde at partneren din var psykopat og hvordan kom du deg bort?

Hvilke psykopatiske egenskaper var det som var mest fremtredende?

Har du fått noen problemer i etterkant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Et par år. Truet med å tilkalle polititiet om han ikke flyttet ut - for så senere rømme byen.

- Mindfucking på høyt plan - han drev noen helt syke spill som det tok meg lang tid å gjennomskue. Mye verre å takle manipuleringen han drev med enn episodene med vold.

- Ja - hadde lenge et problematisk forhold til sex og slet i mange år med elendig selvtillit, tidvis hatt angstanfall - i dag er det ikke lengre slik heldigvis.

Skrevet

Har en far som er psykopat, noe som var med å knekke min selvtillit, ødelegge mitt forhold til andre....

Da jeg var rundt 18 falt jeg for en fyr.... og det tok mange år før jeg innså hvor ille dette forholdet var.

Han utnyttet det at jeg slet med selvtilliten , og psyket meg ned. Vridde og snodde på alt som ble sagt, slik at det var min feil. Snakket lavt til meg, sa de mest syke ting, menss det var andre rundt oss, men bare slik at jeg hørte...og ja jeg kunne jo reagere på det han sa... bli lei meg, sint, og da var det jo Jeg som det var noe galt med Og alle mine venner var det no galt med, de var horer alle sammen.

Tok meg ti år å komme ut av forholdet, og han har i ettertid fortsatt med sitt syke spill.... sier og gjør alt mulig for å knekke meg, psyke ned.

Et barn sammen, så kan ikke kutte han helt ut heller desverrre

Skrevet

Det gikk 3 år før jeg fant ut at han var psykopat.

Det tok meg 5 år å kommemeg unna.

Han var:

- sykelig renslig.

- måtte ha brettekanter, melken på et bestemt vis i kjøleskapet, håndduker måtte henge på et bestemt vis etc. Se sleeping with the enemy så vet du hva jeg mener.

- kontrollfreak

- hatet politi og andre kontrollyrker.

- voldelig

-manipulativ

- meget intelligent og ytre fremtoning var perfekt

- sterk sosialt

- mente jeg var utro hele tiden.

Et rene helvete.

Kom meg bort med hjelp fra krisesenteret. Takk gud for at jeg dro.

I dag har vi en dom hvor jeg har fått barna 100% og lever et "skjult" liv på andre siden av landet.

Men angsten sitter enda godt i. Dessverre.

Skrevet

Kjenner igjen dette med kontroll , problemer med politi o.l utoriteter. . . manipulativ, utroskapmistanker..... ytre perfekt, god å snakke for seg

20.59

Skrevet

Takker for svar!

Litt ekkelt å tenke på at det finnes flere slike menn der ute.

Hilsen HI

Skrevet

ja, de finnes.... både menn og kvinner

Leste en meget god artikkel for en stund siden om dette, husker desverre ikke hvor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...