solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Normalt lager jeg pakkekalender, men siden jeg er høygravid og mye sliten for tiden harjeg ikke ork til det i tillegg til gavene... Så gutta her skal få hver sin lego kalender =) Men om den er den kuleste vet jeg ikke =) =)
Fjelljenten Skrevet 16. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2011 Pleier å lage begge deler, for det gjorde mamma alltid med oss, hehe... legokalender er notert, men vil ha litt å velge mellom :-) Noen som vet om noen som man ikke får i butikker f.eks., (på nett), eller kanskje noen veldig spesielle butikker?
snellapella Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Skulle lage i år, men så fant guttungen legokalender på butikken ...som i fjor ... Så dafår han det.,Søsteren får mummikalender, har bestilt på nett
Eviline Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Siden jeg starter permisjonen min i desember, så tenkte jeg å lage aktivitetskalender til guttene mine på 7 og 10 år. Tenker det blir veldig kjekt å gjøre en liten ting sammen hver dag før jul. Og så lager jeg et system slik at jeg kan bytte om på aktivitetene hvis/når babyen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå