Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Virker som han har blitt en skikkelig grinebiter, og det som har skjedd nå er jo sånt som han burde takle.... Tror dere han begynner å bli dement eller noe? De blir jo ofte sinna og skjønner ikke lenger helt hvordan ting foregår?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Snakk om sutrepave... Jeg lurer på hva han tenker at han skal oppnå med å føre dagbok i media? At de angrer seg når de skjønner hvor "lei seg" han ble og gir han plassen allikevel? Tror det er greit for hele partiet om han tar ut full pensjon, jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Jeg synes det er trivelig å se at han "forventer" en stilling, og tar et fint mageplask:) Made my day!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Har tenkt samme tanke selv. Det virker rett og slett som han ikke skjønner hvordan "spillet" fungerer lenger. Jeg tenkte det første gangen da han kom med utspillet sitt om etterforskning av terrorhandlingene 22 juli. Han skjønte jo ikke hvor uhørt det han sa var! Jeg har selv en far som er begynnende dement, og det er ikke lett å hjelpe han uten at han blir fornærmet og føler seg umyndiggjort - kan bare tenke hvor vanskelig det er med et menneske som er vant med å bli hørt av mange mennesker.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Ja, det er jo så helt bak mål. Derfor jeg mener han må være litt satt tilbake på en eller annen måte... HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Det første tegnet på Alzheimer hos min far, var at han gikk over til å stemme FrP;)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Ja jeg har også tenkt det flere ganger i det siste, men idag topper det seg jo... Han burde beskyttes mot seg selv! Og kona hans burde holde seg for god til å gå ut i media pga dette.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Jeg er ikke selv noen FrP-tilhenger, men akkurat her støtter jeg Hagen. Han ER FrP, det er han som har bygget opp partiet og uten ham hadde det ikke vært noen ting. Måten de nå på en feig måte skviser ham ut like proffesjonellt som 11 år gamle jenter fryser hverandre ut er helt bak mål. Her mener jeg Siv Jensen driter seg ut, men det føyer seg i rekken av ting hun har gjort det siste halvåret som er med på å vise at dama er i ferd med å miste grepet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Man bør gi seg på topp..mer ære i det!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Siv Jensen driter seg ut hele tida. Det har vel ikke Carl I Hagen gjort på samme måte? Syns ikke det at han har "lyst" på det vervet er nok til at de skal kast henne som har hatt vervet i 12 år, spesielt når det var en avstemning om det.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Var det ikke en lignende konflikt med at Hagen ville bli stortingspresident tidligere? Men han er uansett 67 år nå. Det var vel en periode han hadde veldig dårlig helse, gikk på krykker blant annet. Så da ble han nok på en måte avskrevet til store verv. Nå er han visst plutselig "up and running" igjen, og ønsket seg desperat Nobelkomiteen. Jeg syns forsåvidt at han hadde fortjent et høyt verv, siden han har deltatt ivrig i norsk politikk i mange år. Men det er vel en krets av arbeiderpartipolitikere som sørger for sjefsstillinger til hverandre i utlandet, WHO og så videre.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Støtter Hagen? Sist jeg sjekket var vi et demokrati. Man kan ikke bare "forlange" en stilling.. Selv ikke som politiker. (Eller aller minst som politiker. Han burde kjenne spillereglene, og vite at det blir stemt over slik, på demokratisk vis - som det BØR bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå