Gå til innhold

Da var endelig dagen kommet da Juniklubben en etter en begynner å gå over til 2. trimester :o)


Gjøkeredet③

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så herlig :)

Gratulerer til dere :)

Jeg følger ikke etter før 12 desember, men satser på at alt går bra, og gleder meg til den dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynner noen av juni klubben å komme seg videre til 2 trimester!

Gratulerer til deg!

Jeg kommer etter 3. Des, faktisk på 3 årsdagen til min datter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OHH.. med termin den 25. så er vel jeg en av de siste som kommer over til 2.tri, men gøy å høre at det nærmer seg! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi:-) Ja jeg kommer til 2.tri på søndag:-) HERLIG!!!!!!!!!! Og i morgen har jeg 200 dager igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger visst ikke over før om enda ei uke jeg, hihi.. Litt ivrig! Med termin 5. juni blir det 2. trimester 27. november :-) 12 fullgåtte uker.. Getting there :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt.no ... Nå roter jeg fælt gitt, hihi... Fader, er det ikke muli å bruke samme terminologi over alt?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Da er endelig dagen her! Jeg er over i 2 trimester og føler at jeg kan puste litt lettet ut:-) Må si 1 trimester er en prøvelse med all bekymring for at noe skal gå galt.

Ha en strålende helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen, lørdag er jeg endelig kommet frem til 2.trimester :D Gleder meg sånn til å føle på at vi har klart den første tunge bøygen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er over i 2.tri!

Selv er jeg over den verste perioden fredag om en uke, og da skal jeg på tidlig ultralyd på en privatklinikk i Oslo. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 trimester er fra 12+1, se overskriften i 1 trimester forumene.

 

Så du er vel i 2 tri gjengen du også med 199 dager igjen? Jeg kommer etter om en uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 200 dager til termin for min del :D Skal til første kontroll på torsdag det blir spennende! Men er ikke sikker på når jeg går inn o 2. trimester.. :S har termin 6 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Gratulerer alle sammen som har kommet over til 2.trimester. Jeg har termin 05.Juni.

 

Jeg er også en del av 2.trimester nå...Jippii !!!!!

 

 

Chickila: Du er i 2 trimester nå =) Gratulerer!!

Du kom dit når du var 12+1 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tri her kommer vi hihi

Så spennende, dette er det beste trimesteret. Jeg kan sove godt mens knøttet har god plass, uten å sparke meg i ribbeina liksom. Jeg kan framdeles ligge på ryggen uten ubehageligheter, og de fleste klærne passer. Man slipper også de medfølende blikkene om at åj du har vel ikke lenge igjen hehe, for i 3 tri så er det bare å melde seg inn i norsk ballong klubb.

 

Lykke til etter resten i juni klubben også ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med termin 23.juni henger jeg meg nok også på som en av de siste som snart hopper over i 2. trimester:) Skal til scanning fredag og vi gleder oss stort og er veldig spendte:) For tiden hoster jeg (spesielt om natten), så jeg holder på å bli gal:( Noen som har noen gode råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar for andre trimester, selv om første har flydd av gårde uten at jeg helt fikk det med meg. Har vært heldig og ikke hatt spesielle plager - har ikke hatt en dag borte fra jobb - og har derfor heller ikke fortalt sjefen ennå... Men nå i helgen "poppet" magen ut, og det spørs hvor lenge jeg kan skjule det. Kjenner at buksene begynner å stramme i livet - ble dobbelt så bred rundt hoftene sist :)

Andre semester husker jeg som veldig bra, litt mer overskudd enn i første tri - og fremdeles liten og medgjørlig mage, før det tar litt avgårde i tredje - men det er jo leeeeenge til! ;)

 

Gleder meg til å følge dere videre junimammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det min tur og :-). Og i går kjente jeg små små spark og fikk bekreftet dette hos jordmor idag da hjertelyden var skarp og tydelig på akkurat samme sted :-D. Lykkelig idag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig min tur også :) Herlig! Gleder meg til ultralyd på fredag! Håper jeg får se et sprellende lite foster da :) Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...