Gå til innhold

Ville du sagt jeg er gjerrig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nære slektning er død og det er snakk om å spleise på blomster. jeg har sagt at ja jeg kan være med men det kommer an på prisen.

Jeg er/var glad i dette mennesket men jeg går allerede i minus denne mnd, noe som sliter veldig på meg for tiden er penger da jeg er arbeidssøker, og det jeg har ikke strekker til, nå er det på toppen snart jul. og jeg ser ikke helt hvor jeg skal ta penger fra til disse blomstene.

Det er jo ikke fordi jeg ikke vil men fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal få det til.

De andre har ikke samme problem og vil nok gjerne legge en del penger i blomstene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke gjerrig, du har dårlig råd. Når man er gjerring kan man, men vil ikke, når man har dårlig råd vil man kanskje gjerne, men kan ikke. Stooor forskjell, ikke ha dårlig samvittighet!

Skrevet

Kan du ikke spørre om du kan få betale din del neste måned?

Skrevet

Du skal vel bare vært med på en blomstersats? Og dere er vel fler på en siden dere skal spleise. Du må jo først høre hva du skal betale. Eller du kan si du kjøper blomster selv og velger pris da selv.

Et lite tips angående julegaver. Kjøper du mange unødvendige gaver? Som f.eks til voksne mennesker som egentlig har alt? Det går ann å begynne å kutte ned på det.

Skrevet

Om jeg ikke får jobb snart vil ikke neste mnd bli bedre. Eller den etter der. Neste mnd er i tillegg jul og jeg har to barn som skal ha litt jul ihvertfall, selv om det ikke blir stort i år.

Det ordner seg vel på en eller annen mnd.

Jeg syntes det bare er trist å kjipt å måtte være den som holder igjen

Skrevet

Kjøper kun gaver til tantebarn og mine barn og til tantebarn har vi satt en avtalt ikke så høy sum, og barna lager en hilsen til besteforeldre.Sånn har vi gjort i mange år da det er veldig mange tantebarn. Det med jul er ikke gaver til andre som bekymrer meg, men er bare meg og barna så vil jo gjøre jula så god for dem som mulig. Slik at det er en glede å huske tilbake på barndommen og jeg vet det ikke trenger å bety penger da.

Men er mamma og bekymrer seg allikevel. men blir nok bra den og vil jeg håpe og tro

Neida det ordner seg var noen andre som hadde satt maxpris (en jeg skal klare å leve med) før meg så da slapp jeg være den som gjør det.

puster litt letta ut siden det normalt sett alltid er jeg som må gjøre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...