Gå til innhold

Ultralyd:)


Mari 08+juli spire:)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på ultralyd:)

Helt fantastisk å se hjertet slå på skjermen!!!!

Fikk ny termindato,6juli,så da er jeg 7+1.:)

Nå begynner d virkelig å gå opp for meg,jeg er faktisk gravid:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

saa herlig mari :) :) :)

 

skal paa ultralyd til uka jeg :) haaper og tror jeg faar se at alt er i orden ;)

 

maa vaere en nydelig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulere med spiren! :)

Jeg ønsker tidlig ultralyd denne gangen, grunnet sykt barn tidligere. De ultralydene dere har vært på, er det privat? Er det ikke mellom uke 11 og 14 en bør ta tidlig ul med tanke på sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Gratulerer :)

 

Jeg har også lyst tl å ta ultralyd så tidlig som mulig, ikke fordi jeg tenker det er nødvendig. Men, jeg har så lyst til å få bekreftet at alt er bra og at den svært etterlengtede graviditeten faktisk har de beste forutsetninger.

 

Jeg bestilte privat time hos gynekolog i Oslo fredag 9. des, jeg er 6+0 i morgen, så når jeg tar ultralyd er jeg 8+5. Er det passende tidspunkt? jeg aner ikke, jeg vil helst ta tidligere jeg da! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MammaElisabeth: Jeg hadde tidlig ultralyd forrige gang omtrent på den tiden, var helt fantastisk! :-)

 

Det som er så fint med å ta etter uke 8 er at om alt er bra da, så er man så sikker som man kan bli på at det kommer til å gå bra - det sa iallefall min gynekolog da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille time selv til tidligUL hos private klinikker.Trenger ingen henvisning eller gå via fastlege.

 

Jeg var på tidligUL idag på Ullevål pga store smerter og fordi de ville utelukke ekstrauterin grav. Det gikk heldigvis kjempebra! Den lille knærten lå der og hjerte dunka som bare juling. Helt sykt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Var det privat eller??

Jeg skjønner ikke så mye av disse ukene og dagene, for jeg sjekka en terminkalkulator ista, og da var jeg 7+1 med termin 17.juli... er ikke du lenger på vei enn det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...