Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Ja for et spm!! Vil barnet være med deg på do? Får h*n det? Her er det pappa som får selskap av 2-åringen på do. Jeg får stortsett gå alene.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Svært sjelden. Hun følger stort sett etter og vandrer imellom. Å bæsje med åpen dør er blitt en vanesak her hos oss;)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Er vi alene uten pappa, er døra åpen ja. Men det er mest interessant å være med pappa HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Får ofte selskap av en toåring ja :-). Ikke det at han absolutt vil være med, han kommer bare diltende. Som oftest forsvinner han etter et minutt eller to, om ikke før. Her er det pappaen som helst vil ha fred når han er på do :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Hvis vi er alene pleier jeg å ta han med meg inn, for jeg liker ikke at han kan gå fritt rundt og klatre på møbler o.l uten at jeg kan stoppe han. Hvis pappaen er hjemme, og jeg lukker døren i et forsøk på å få være i fred, sitter han utenfor og ser gjennom sprekken under døren :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg går helst på do alene ja men er ikke alltid jeg får lov til det, heldigvis er de nå blitt så store at det ikke er så ofte lenger at de må vite hvor jeg er 100% av tiden. Men skal jeg mer en å tisse så lukker jeg døra og nekter de adgang da vil jeg være alene. Dette betyr at om de vil inn står minste utafor å sutrer hele tiden, eller største står å roper gjennom døra. Mamma bæsjer du nå, er du ferdig? har du tørka deg? osv. Ikke veldig avslappende
Hufsla Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 ja!! Det er noe av det jeg IKKE savner med veldig små barn :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Jeg liker å være alene på do, så jeg låser døra...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Nope. Kun alene når hun er i barnehagen og jeg er hjemme og leser fag. Samtidig gjør det meg ingenting. Litt modellæring i det hele også. Hun ser hva jeg gjør og så vil hun nok med tiden bli interessert i det hun også. Dessuten er hun bare 17 mnd og jeg kan jo ikke forvente allverdens med ro på do
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Alene??? Hva er det? Her går vi på do hele gjengen samlet! Vi har bare en do, som er på badet. Ååååå så jeg ønsker meg en ekstra do! Som bare er til meeeeg! (Ikke gøy når en har tre gutter som støtt og statig tisser på kanten,,...)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Er nok ganske vanlig at 3-åringen er innom når jeg er på do, enten det er smått eller stort. Men far i huset foretrekker nok å være der for seg selv, men han låser sjeldent. I går var det vel, vi hadde det skikkelig sosialt. Far satt på do og bæsjet, jenta satt på potta og hadde god tid, og jeg satt på gulvet:) Ønsker meg større bad så vi får plass til en krakk. Ikke for at vi akkurat skal fortsette med familiesamling der inne da!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Kommer støtt og stading unger inn på do når jeg er der. Har gitt opp å være på do alene. Har heldigvis aldri hatt problemer med at det er andre på badet når jeg er på do, eller når jeg bare skal tisse. Når jeg skal bæsje er jeg alene, hvertfall prøver å jage ungene ut.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 Jeg får ikke gå alene blir ramaskrik hvis jeg låser døra, så han får nå bare bli med. Han pleier å vaske henda mens jeg gjør mitt. Får forsåvidt ikke gå noe sted alene
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #14 Skrevet 17. november 2011 Jeg er vokst opp med hele familien på do, mor , far og tre døtre. Nå er vi også hele gjengen på do, jeg, far og tre sønner. Min mann hater det, han vil gjerne være i fred. Jeg har ingenting i mot det så lenge gutta sitter på do, jeg tåler virkelig ikke tisseskvetting!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #15 Skrevet 17. november 2011 Her går alle ut og inn som de vil selv om noen er på do. Det gjelder både 4 og 7 åringen og oss voksne. Vi må bare huske å lukke døra når vi har besøk, ellers kan det bli litt pinlig ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #16 Skrevet 17. november 2011 Vil helst være alene om jeg skal noe annet enn å tiss, men er ikke alltid det går, hehe! Med 3 unger under 6 år får jeg ofte besøk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå