Gå til innhold

Bil m plass til tre barneseter bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn på 3 år og to nyfødte. Hadde også vært fint m idofixfester foran for å ha mulighet til å ha en baby der og en voksen bak i noen tilfeller. Tips? Har kikka på vw touran, men syntes det så trangt ut i midten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal gå 3 seter i en touran, men bilen er liten i forhold til mange andre.... Vi skal ha ford S-max snart (venter nr 3) og der er det et hav av plass!!!! Ellers har du ford galaxy (litt større-mye dyrere enn s-max) og noen flere som jeg ikke kommer på nå..... =)

Skrevet

Ford S-max. Jeg har tre barn baki uten problemer.

Skrevet

Har dere tre små barn? De minste setene tar jo størst plass, så jeg kan ikke sammenligne med dem som har barn som bruker pute f eks

Skrevet

Vi er i akkurat samme situasjon som dere, en treåring og to på vei. Vi har vært og prøvekjørt skoda suberb et par ganger de siste ukene, samboeren min sier den er som et romskip inni! Den har GOD plass mellom fremsetene og baksetene, og vi fikk fint plass til trebarneseter bak. Bagasjerommet er vanlig stasjonsvognstørrelse. Vi sikler veldig etter denne! Bare så kjipt at vi holder på å bygge hus så vi må få avklart litt utgifter der før vi løper til bilbutikken!

Skrevet

Ford Mondeo skal være en svært romslig stasjonsvogn.

Skrevet

Vi fikk plass til 3 barneseter i Volvo v70 da vi prøvekjørte den:)

Skrevet

Ford Mondeo, Stor og fantastisk bil!:) Av de nye modellene da...

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss Volvo XC90. God plass bak til tre seter. Vi har ett babysete, et bakovervendt sete til 2-åringen samt en forovervendt beltestol til 5-åringen. Dette går veldig fint, men litt usikker på hvordan det blir når babyen skal ha et større sete. Håper det går bra det også.

Vi prøvekjørte både S-Max, Volvo XC90 og VW Touareg.

XC90 var favoritten vår. Denne har også 7 seter.

Skrevet

Det må være 3 separate seter bak for å få plass til tre skikkelige seter (siden dere ikke har noen i putestol enda)

Vi har fire barn og kjører en Ford S-max, den er det god plass til seter bak i. Før den hadde vi en Peugeout 307 og den hadde vi to seter og en putestol i, det er tre separate seter i den også så god plass.

Skulle jeg kjøpt ny bil i dag ville jeg kjøpt en Peugeout 807, den er det kjempegod plass i.

Skrevet

For all del: Unngå Touran - det blir traaaangt.

Den ultimate familiebil: Ford S-max. Med 5 seter har du et hav av plass, med 7 seter har du fremdeles litt igjen. Har man behov for 7 seter OG masse bagasjeplass, så er storebror Ford Galaxy svaret.

Fordeler med S-max: Dritgod å kjøre, meget romslig, nix problem med 3 barneseter i baksetene (har tre separate bakseter) OG den ser veldig bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...