Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Da tenker jeg på de som ikke absolutt MÅ komme med surmagede kommentarer,men som klarer å komme med posetive tilbakemeldinger,og som faktisk er med på å gjøre hverdagen litt enklere for de her inne som trenger ett trøstens ord. Dere er flotte mennesker som jeg må få "berømme". Ha en fortreffelig ettermiddag/kveld alle sammen (uten unntak)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Det var snilt av deg! Tar til meg ros'n fra deg og ønsker deg også en kjempe fin kveld!=) Klem
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Det staves POSITIVE.....(kunne ikke dy meg, gitt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå