Gå til innhold

Til posetive "skrivere"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på de som ikke absolutt MÅ komme med surmagede kommentarer,men som klarer å komme med posetive tilbakemeldinger,og som faktisk er med på å gjøre hverdagen litt enklere for de her inne som trenger ett trøstens ord.

Dere er flotte mennesker som jeg må få "berømme".

Ha en fortreffelig ettermiddag/kveld alle sammen (uten unntak)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var snilt av deg!:) Tar til meg ros'n fra deg og ønsker deg også en kjempe fin kveld!=) Klem

Skrevet

Det staves POSITIVE.....(kunne ikke dy meg, gitt).

Skrevet

 

Ha en fin kveld du også, HI!

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...