Gå til innhold

Tja, hva gjør man? NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

For fjerde mnd på rad, så er jeg nødt til å mase på nav for å få sykepenger, altså, alt er iorden, men pengene kommer ikke. Begynte å mase forrige uke, jada vi skal få overført...hmmm har du ikke fått penger ennå? Vi overfører nå vi.... dette går det i når jeg ringer. Nå begynner jeg å bli bekymret for utkastelse av huseier, for 4. mnd på rad så er husleien forsinket! Hva gjør man egentlig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen tips? Ikke en gang fra nav damene?

Skrevet

Da ville jeg sjekket hvilket kontonr de overfører pengene til. Merkelig om de sier at de overfører om de ikke gjør det.

Skrevet

Kontonr er riktig, som sagt 4,mnd på rad at jeg må mase for å få de og de kommer inn på konto etterhvert, har måttet vente mellom 2 og 3 uker før de reagerer....Et helvete også å få prate med saksbehandler, der blir mye frem og tilbake før de endelig setter meg over. Sier 1 ting...er man ikke syk nok så blir man det jaggu etter noen runder med nav, er så dønn sliten.

Skrevet

Ja så ringte man nok en gang da....joda alt er i orden, pengene blir overført i morgen.........visste ikke hva som var skjedd da så klart. Så da får vi bare sutte på tommelen til over helga. Skikkelig glad i NAV om dagen..NOT vi er sultne!!!!!!!!! FAEN!!!!

Skrevet

Hvilket nav kontor tilhører du?

Skrevet

Gå personlig innom kontoret hver gang dette skjer. Hvis de sier at pengene skal bli overført da og da, så spør du om de kan skrive det ned på en lapp med underskrift (for man er jo så glemsk.. Hehe).

Ps: Husk alltid å få kopi med stempel når du leverer papirer. Samboeren min, jeg også når det har vært nødvendig, gjør det hver gang og etter han begynte med det, har det ikke vært så mye kluss som tidligere. Og så er det gøy å se de overraskede, sure trynene deres når du spør om det.

Skrevet

Sarpsborg.

Hadde jeg hatt bensinpenger så skulle jeg reist dit. Men får gjøre det v neste utbetaling som er neste uke, for dette går rett og slett ikke.

For å si det slik så har jeg full forståelse for folk som "tipper" på nav, mange desperate individer der ute og ikke rart folk får psykiske problemer. Selv har jeg holdt meg rolig og høflig hver gang, men det er kun pga stor selvbeherskelse ;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...