Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg har titta litt på Quinny Freestyle 3 XL Comfort Black, Brio Happy Classic Sort og ABC Deisgn Cobra. Er det noen av dere som har en av disse? Viss ikke, hvilken barnevogn har dere?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 har brio sing angrer som fy på at jeg kjøpte den! pitteliten bag, å sportsdelen har ikke full liggestilling.. ønsker jeg kjøpte Simo kombi.. men nå er det forseint, gidder ikke å bruke flere tusenlapper nå som det er bare noen mnd. igjen av vognbruken..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Simo Duo er hovedvogna til minste. Emmaljunga Scooter brukes av storebroren. P&T Vibe som søskenvogn, men har også Peanutbagen så kan bruke den som bagvogn også. Men bagen er liten og har liten kalesje, så den er ikke så mye brukt. Brukte den litt på ferie i sommer. Ville valgt Brio Happy av de du nevner. Abc Design Cobra var vel best i test for et par år siden, så den er sikkert ikke så verst. Men designet er ikke helt min smak. Quinny Freestyle hadde jeg styrt unna.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 hmm.. Liker veldig godt bagen til Brio, men ikke sportsdelen. ABC Design Cobra har derimot veldig fin sportsdel, men ikke bag. Har ikke så mye penger å rutte med, så vil finne en duo/kombi vogn. Ikke enkelt dette :-) HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg har Brip Happy classic sort og er ganske fornøyd. Bagen er stor, plass til voksi classic oppi den (mange bager er for små til voksiposen) I tillegg er vognen lett, noe som er en fordel når man ikke har heis. Den er lett å svinge med, noe ikke alle firhjulinger er. Og vognen er ikke så stor som Simo sin, som jeg syntes er enorm. Har ikke testet ut sportsdelen enda, så har ikke noe erfaring med den.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Har en Teutonia Mistral fra storebror, som er født i 2005. Såpass fornøyd med vogna at jeg ikke har byttet den ut
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Emmaljunga City Cross, er storfornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå