Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Hei! Hva gjør dere andre ift vask av sengekant, sengehimmel og dyne til nyfødt? Vasker dere dette? Har kjøpt nytt, og litt usikker på om sengekanten og dundyna blir styggere før det i det hele tatt er brukt.., Eller holder det å henge ut et par dager nå når det er kaldt? Har selvfølgelig vasket alt av klær, sengetøy osv.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Du trenger ikke vaske dyna, men du kan jo legge den i fryseren i over et døgn for å være på den sikre siden
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Har ikke vasket noe av det du nevner, før bruk. Bare luftet det godt. Det er jo ikke i direkte kontakt med babyen, så det skulle gå bra å ikke vaske før bruk.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Har ikke vasket verken sengekant, sengehimmel eller dyne. Har ikke tenkt tanken på det en gang. Har luftet tingene, men ikke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg arvet en dyne fra søsteren min (brukt til hennes barn), den vasket jeg. Men hvis jeg hadde kjøpt en ny dyne, hadde jeg ikke vasket den. Man har jo sengetøy utenpå, og det vasker man jo. Sengekant og sengehimmel ville jeg ikke vasket med mindre det var skittent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå