Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Venninna min sa i en litt uhyggelig tone at jeg og lillebroren min har et ; "seriøst merkelig forhold", og det kom rett etter at jeg fortalte at vi skal på reise igjen, oss to sammen. Hun synes det er veldig merkelig å holde på slik med lillebroren sin, og at; "det må jo være flaut når folk tror dere er sammen". Jeg har aldri tenkt på det på den måten. Jeg har et veldig godt forhold til lillebroren min (han er 6 år yngre enn meg) og vi har reist sammen, bare oss to, i mange, mange år. Vi har de samme interessene og går veldig godt overens, så det hender at bare vi to reiser sammen for å se en bestemt konsert osv. som da ikke min mann eller hans samboer er interessert i å se. Det er vel ikke så merkelig det? Ifølge venninna mi var de ti hvert fall ikke spesielt normalt...
Hufsla Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Det er da slettes ikke merkelig. Naboen min er på tur med søsteren sin, det blir jo akkurat det samme. Må være fint å være så nære:-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Jeg snakker ikke med min bror en gang, da han har for vane om å snakk dritt om og til alle omtrent og mener han er bedre en alle andre her i verden. Men jeg ser ikke at det er noe rart i det vennskapet du og din bror har. jeg har ei venninne som er like være til sin bror som du forteller her, bare at der er han størst. Jeg og min søster er så gode venner og har så mye felles at vi gjør slike ting. Hvorfor skulle det være merkelig bare fordi han er broren din? Det er overhode ikke noe rart i det, det er flott Antar venninna de enten ikke har en bror eller har et dårlig/avstand forhold til sin bror og ikke klarer å se at andre kan ha det andeledes. Du skal ihvertfall ikke bry deg om hva ho sier.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg synes det hørtes kjempehyggelig ut! Skulle ønske jeg hadde et like godt forhold til min storebror... Ikke bry deg om henne. Hun er sikkert bare sjalu!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Det er da ikke noe verre en hva man kunne hatt med en søster?! Nei, det e vennina di som er rar, ikke du Nyt et godt søskenforhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå