Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Nei, garanti får du ikke. Da vi var på omvisning fikk vi beskjed om at på storken gjør de alt de kan for enerom første natten. På føden kan du gå utfra at du ikke får det.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Ok, takk for svar. Hva skal du velge/ har valgt?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg fikk ett utrolig mye bedre inntrykk av storken. Store fine rom, med badekar. Er førstegangs, så jeg gir ingen garantier;) vil prøve meg på storken først;)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg heller ogsaa mot Storken, men hoerer saa mya at blir litt skeptisk.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg fødte på Storken i oktober. Da fikk vi enerom/familierom der, og far fikk overnatte sammen med oss en natt. Andre natten måtte jeg bytte rom, sånn at familierommet kunne gies til noen andre. Jeg fikk likevel ha rommet for meg selv til neste morgen. Jeg er kjempefornøyd, syns det hele var en flott opplevelse! Kan absolutt anbefales. På føden er det ikke mulighet for familierom såvidt jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Fødte(nesten hvertfall, hadde styrtfødsel i ambulanse) på Storken i april. Det var visstnok sprengt kapasitet, men det så jeg ingenting til. Møtte nesten ingen andre det døgnet jeg var der. Var alikevel så heldig å få familierommet. Fikk ha det i et døgn, da måtte jeg på rom med en annen. Det hadde jeg ikke særlig lyst til, så jeg reiste hjem i stedet for(var andregangs)
augustmini Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Jeg fødte på storken i august og fikk også familierom. Vi ble bare en natt så vet ikke om vi hadde fått beholdt det. Men det er som sagt ingen garanti selv om de prøver så godt de kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå