Gå til innhold

Sikret enerom paa Storken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, garanti får du ikke.

Da vi var på omvisning fikk vi beskjed om at på storken gjør de alt de kan for enerom første natten.

På føden kan du gå utfra at du ikke får det.

Skrevet

Ok, takk for svar. Hva skal du velge/ har valgt?

Skrevet

Jeg fikk ett utrolig mye bedre inntrykk av storken. Store fine rom, med badekar.

Er førstegangs, så jeg gir ingen garantier;) vil prøve meg på storken først;)

Skrevet

Jeg heller ogsaa mot Storken, men hoerer saa mya at blir litt skeptisk.

Skrevet

Jeg fødte på Storken i oktober. Da fikk vi enerom/familierom der, og far fikk overnatte sammen med oss en natt. Andre natten måtte jeg bytte rom, sånn at familierommet kunne gies til noen andre. Jeg fikk likevel ha rommet for meg selv til neste morgen.

Jeg er kjempefornøyd, syns det hele var en flott opplevelse! Kan absolutt anbefales. På føden er det ikke mulighet for familierom såvidt jeg vet.

Skrevet

Fødte(nesten hvertfall, hadde styrtfødsel i ambulanse) på Storken i april. Det var visstnok sprengt kapasitet, men det så jeg ingenting til. Møtte nesten ingen andre det døgnet jeg var der.

Var alikevel så heldig å få familierommet. Fikk ha det i et døgn, da måtte jeg på rom med en annen. Det hadde jeg ikke særlig lyst til, så jeg reiste hjem i stedet for(var andregangs)

Skrevet

Jeg fødte på storken i august og fikk også familierom. Vi ble bare en natt så vet ikke om vi hadde fått beholdt det. Men det er som sagt ingen garanti selv om de prøver så godt de kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...