Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Hva gjorde du der og ville du dratt dit igjen?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Har vært på ferie i mange afrikanske land, Sør Adrika, Mosambiq, Tanzania, Kenya, Egypt og Marokko i hvertfall. Vil gjerne tilbakt til alle sammen. Jeg er fasinert av Afrika og mangfoldigheten.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Har vært i 2. Det ene landet ville jeg gjerne dra tilbake til, det andre - som var arabisk har jeg ikke lyst til å sette mine ben i igjen. Var på rundtur i førstnevnte land og gjorde mange ulike aktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Ghana, Sør Afrika, Egypt og Marokko. Alle destinasjoner var ferie. Tror nok jeg reiser tilbake ja. Naturen er fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Har vært i Tanzania i forbindelse med studier. Kan absolutt tenke meg å reise tilbake dit, et helt fantastisk land med flotte mennesker. Å, nå kjente jeg savnet... Reiste også igjennom Kenya med buss for å komme til Tanzania, men fikk ikke noe ordentlig inntrykk kan man si. Kunne faktisk tenke meg å bo i Tanzania i noen år, om man hadde hatt råd og det passet for familien så klart.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Har vært på ferie i Egypt, Tanzania, Kenya, Uganda, Malawi, Zimbabwe, Mosambik og Sør-Afrika. Anbefaler alle land i Afrika unntatt de muslimske, der følte jeg meg trakassert (reiste uten mannlig følge). Ville også holdt meg unna Nairobi og Johannesburg pga kriminaliteten.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 vært i egypt og tunisia. tunisia har jeg vært tre ganger, egypt 1, reiser tilbake dit i januar
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Ja, i Tunisia, og vil ikke tilbake
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Jeg har vært i flere de siste årene: Ghana, Zambia, Malawi, Ethiopia, Egypt, Sør-Afrika. Mauritius og Seychellene. I tillegg har jeg også vært i Kenya, Zimbabwe og Tanzania, men det er så lenge siden at det teller nesten ikke. Jeg har vært på ferie, men har vært så heldig at jeg har kunnet besøke folk som har bodd der midlertidig (Malawi, SA, Ghana og Ethiopia). Hadde med glede reist tilbake til de fleste landene, men syntes det ble litt mye mas i Ghana (fikk ikke gå i fred noen plass...). I Ethiopia ville jeg helst reist med noen som var kjent. ELSKER Zambia og følte meg trygg både i byen og på landet, fantastisk safari, hyggelige folk (som minner litt om nordmenn på et vis). Vi leide bil og kjørte rundt- deilig! Drømmer om Namibia, Mosambik og Tanzania bare mini blir litt større! Og Rwanda!!! Synd vi bare får elendighetsbildene gjennom medier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå